آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مددجویان مسیحی کهریزک میلاد حضرت عیسی را جشن گرفتند

470
به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ؛ در آستانه سال جديد ميلادي و به يمن ميلاد فرخنده پيام‌آور عطوفت و مهرباني، حضرت مسيح (ع)، جشن باشكوهي در سالن اجتماعات نراقي آسايشگاه خيريه كهريزك برگزار شد.

مددجويان مسيحي ساكن در مجموعه به اتفاق ياران باوفاي خود از كليساي جماعت رباني مجيديه، به دعا و نيايش به درگاه خداوند دوستدار عطوفت و مهرباني پرداختند و جملگي آرزو نمودند سال جديد ميلادي، سالي پر از مهر و محبت براي همه هموطنان عزيزمان باشد.

در همین راستا ، گروه سرود امانوئل با اجراي سرودهای مذهبی و شاد، ساعاتي را ميهمان جمع گرم عزيزان كهريزكي بود. بانو كلارمانوكيان در وصف خداوند دوستدار مهرباني‌ها و مسيح (ع) دكلمه خواند و يقينه هاكوپيان سالمند ساكن در آسايشگاه، با اجراي برنامه‌اي زيبا و ماندگار، تحسين همگان را برانگيخت.

كشيش ادموند ريحانيان با تبريك ميلاد فرخنده عيسي مسيح (ع) به همه حاضرين گفت: سپاس خداوندي را كه به ما اجازه داد در اين مكاني كه محل زندگي افراد نيازمند است حاضر شويم. اينجا مكاني است كه با امداد الهي اداره مي‌شود و اين اراده و فيض اوست كه همچنان پابرجا بماند.

وي افزود: همه ما به يمن جشن ميلاد  شاد هستیم و براي دوستداران صلح دعا می کنیم تا سالی سرشار از  سلامتي داشته باشند.

كشيش ريحانيان با اشاره به آموزه‌هاي انجيل مقدس گفت:

همه ما يك خانواده هستيم و با هم نسبت فاميلي داريم. اين فيض بزرگي است كه مي‌توانيم به يكديگر خدمت كنيم. خدمت به همنوع نه تنها يك پيشنهاد الهي بلكه حكم الهي است كه بر همه ما فيض گرديده است.

وي يادآور شد:

واقعيت آن است كه خداوند هيچ نيازي به انسان ندارد و اين ما هستيم كه به او نيازمنديم و بايد به او خدمت كنيم و چه خدمتي بالاتر از آنكه اين امر نصیب كساني شود كه به ظاهر عضوي از بدنشان دچار آسيب شده است.

كشيش ادموند ريحانيان با تشكر از هيئت مديره، مدیر آسایشگاه،همه مديران و كاركنان آسايشگاه كهريزك تأكيد كرد: خدمتي كه شما عزيزان انجام مي‌دهيد با هيچ يك از ارزشهاي دنيوي قابل پاسخگويي نيست، اما يقين بدانيد اجر شما در آسمان و نزد خداوند محفوظ است.

گفتني است ؛ در پايان مراسم هدايای ويژه كريسمس كه از سوی كليساي رباني و آسایشگاه تدارك ديده شده بود، توسط بابانوئل به شركت‌كنندگان و مددجویان مسیحی آسایشگاه و مددجویان میهمان از بیمارستان روانی رازی و سرای احسان تقديم گرديد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.