آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مددرسانی خیرین شهرری برای آزادسازی زندانیان

خانواده+زندانيان

 به گزارش راگانیوز ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری درآئین گلریزان برای زندانیان جرائم غیر عمد که در تالار آسمان شهرستان ری و با حضور فرماندار،‌ شهردار، دادستان، بخشداران، مسئولین ستاد دیه استان تهران و خیرین این شهرستان برگزار شد ایام ماه مبارک رمضان را برای انجام کارهای خیر فرصتی بسیار مغتنم دانست و با بیان اینکه، اینگونه مجالس سرشار از نور و عبودیت است، افزود: هر کسی می تواند با انجام اعمال صالح و نیکو سرنوشت خود را رقم زده و از برکات این ماه بهره مند شود.

هدایت الله جمالی پوربرگزاری آئین گلریزان برای زندانیان را بسیار با اهمیت خواند و اظهارداشت: این آئین که با حضور خیرین و مسوولان منطقه برگزار می شود، علاوه بر ایجاد امنیت در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی، موجب امنیت و آرامش خانواده زندانیان نیز می شود که این کار در پیشگاه الهی بسیار با ارزش است.

وی گفت :  امروز جامعه ما به شدت نیازمند زبان دعوت به خوبی ها است، زبانی که جامعه را دعوت به انسجام، همبستگی و یکپارچگی و یکدلی را در جامعه روز افزون کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان ابراز امیدواری کرد تا بتوان با برپائی این گونه مجالس باری را از دوش خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد برداشت.

جشن گلریزان یکی از مهم ترین مراسم هایی است که در ماه مبارک رمضان در بسیاری از مناطق کشور با هدف کمک به آزادی زندانیان غیر عمد برگزار می شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.