آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیران شهری باقرشهر در اولین روز سال۹۴ با خانواده شهدا دیدار کردند

به گزارش  راگانیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ مدیران شهری باقرشهر صبح امروز و هم‌زمان با نخستین روز سال ۹۴ با حضور در بیت همه شهدای باقرشهر با خانواده شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

شهردار باقرشهر در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی و تاکید بر تکریم خانواده معظم شهدا، عید نوروز را به خانواده معظم شهدا تبریک گفت.

سعید استاد فرج با تسلیت ایام فاطمی، ابراز کرد: رشادت ها و ایثارگری های شهداء در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس مانع از آن شد که حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد که این کار در تاریخ کشور بی نظیر است و اگر امروز در کمال آزادی و سربلندی زندگی می کنیم همه را مدیون شهدای والامقام و خانواده معظم این عزیزان هستیم.

مدیران شهری باقرشهر با حضور پرشور در این دیدارها ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در ابتدای سال نو با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر در این دیدارها با بهره‌مندی از خاطرات و توصیه‌های خانواده معظم شهدا، از اسوه‌های صبر و ایثار خواستند برای موفقیت هرچه بیشتر در ادامه راه و مسئولیت خود و کسب موفقیت‌های بیش از پیش دعا کنند.

گفتنی است این دیدارها با حضور سعید استاد فرج شهردار باقرشهر، ایرج لک معروفی رئیس شورای اسلامی باقرشهر، حسن دارابی عضو شورا اسلامی باقرشهر، ابوطالب بقرایی عضو شورای اسلامی باقرشهر، سرپرست امور ایثارگران شهرداری باقرشهر و جمعی از مسئولان برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.