آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیریت اقتصاد مقاومتی شهرستان ری رتبه اول استان تهران را کسب کرد

به گزارش راگانیوز به نقل از  از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مهدی مجیدی عصر دوشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان که با حضور دستگاه های اجرایی برگزار شد، افزود: تشکیل چهار کارگروه در ذیل این ستاد از ابتکارهای تیم اجرایی این شهرستان بود که با برنامه ریزی درست و صحیح در اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و همچنین سیاست های ابلاغی دولت تدبیر و امید، عملکرد بسیار خوبی ارائه شد.
وی با تاکید بر ضرورت ادامه این روند در سال آینده، اظهار کرد: اعضای ستاد برای بهبود هرچه بیشتر این سیاست ها در تلاش است تا در سال آتی برنامه ریزی بهتر و همه جانبه ای را در زمینه اقتصاد و توسعه انجام دهند و کیفیت خدمات ارائه شده در این زمینه را ارتقاء دهند.
به گزارش ایرنا، رهبر انقلاب اسلامی ایران، «سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی» را بر اساس بند یکم از 110 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، در تاریخ ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۲ ابلاغ نمود.
این سیاسیت ها بر اصول ۴۴ قانون اساسی، اصلاح الگوی مصرف، سند چشم انداز ۱۴۰۴، عدالت اجتماعی، مفاسد اقتصادی، نقشه‏ جامع علمی، گفتمان‌سازی، تحریم اقتصادی، حمایت از تولید ملی، کالای داخلی، جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بدون نفت، سیاست های کلی نظام و اقتصاد دانش‌ بنیان تاکید دارد.
شهرستان ری با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و همچنین وجود شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی شامل سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.