آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد از ابیاری نوین دو هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی و باغات ملارد خبر داد

به گزارش راگانیوز ؛ علیرضا صارمی اظهار داشت: رفع مشکلات کشاورزی و بهبود شرایط تولید یکی از مهمترین اقداماتی است که باید با یک برنامه‌ریزی درست انجام شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات استفاده از روش‌های نوین برای توسعه کشاورزی است که با توجه به کمبود آب کشاورزی لازم است تا استفاده از روش‌های نوین آبیاری به صورت ویژه در تمامی مزارع و باغات کشاورزی این شهرستان به مرحله اجرایی درآید.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ملارد تأکید کرد: در این راستا و به منظور تحقق اهداف مورد نظر قرار است دو هزار و ۶۰۰ هکتار از باغات و مزارع این شهرستان به آبیاری نوین مجهز شود.

به گفته صارمی در این راستا تا پایان سال‌جاری ۶۰۰ هکتار از باغات و مزارع این شهرستان به آبیاری نوین مجهز می‌شوند.

وی تصریح کرد: اعتبار این طرح از طریق صندوق بخش کشاورزی تأمین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد ادامه داد:‌ یکی از مهمترین راهکارهای توسعه اقتصادی، رونق بخش کشاورزی است که باید با رفع کمبودها و مشکلات این صنعت مسیر رشد و توسعه کشاورزی را طی کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی افزود: شهرستان ملارد دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش کشاورزی است و می‌تواند در تولید برخی از محصولات کشاورزی رتبه برتری را کسب کند.

صارمی گفت: در این راستا باید تلاش کرد تا روش‌های نوین را در صنعت کشاورزی جایگزین روش‌های سنتی کرد و کشاورزان را نیز با روش‌های نوین کشاورزی آشنا سازیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.