آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با امام جمعه شهرری دیدار کرد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «برزین ضرغامی» در این دیدار که ٢٣ شهریور ماه در دفتر امام جمعه شهرری برگزار شد، تاکید کرد: بسیاری از فعالیت ها و اقدامات فرهنگی در شهرستان های استان تهران نسبت به شهر تهران از میزان علاقه مندی بیشتر و بستر مناسب تری برخوردار است.

وی افزود: هم افزایی و همکاری سازمانها و نهاد ها در شهرستان ها نسبت به تهران بسیار بیشتر و تاثرگذار تر است و این فرصت مناسبی برای ارتقا و توسعه سطح فرهنگ و هنر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با تاکید بر برگزاری و تقویت شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان یک نهاد قانونی و موثر، نقش ارزنده ای در هماهنگی و همکاری بین سازمان ها دارد و بسیاری از مشکلات و معضلات را رصد و مرتفع می کند.

حجة الاسلام والمسلمین «سید علی شاهچراغی» امام جمعه شهرری نیز در این دیدار اظهار داشت: بزرگداشت شعار دینی و مناسبت های مذهبی در قالب فرهنگ و هنر، ماندگار خواهد بود و در این میان اصحاب فرهنگ و هنر نقش موثری دارند.

وی افزود: بررسی مسائل و معضلات فرهنگی شهرستان ری نیز باید در شورای فرهنگ عمومی انجام شود و مصوبات آن قابل انجام و پیگیری باشد تا مردم ثمره این نشست ها را ببینند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.