آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم باشکوه مادران آسمانی با عطر دل انگیز شهدا در باقرشهر برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛این مراسم باشکوه در روز تکریم مادران و همسران شهدا و با حضور خانواده های معظم و معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس و در حضور پیکر مطهر یکی از شهدای تازه تفحص شده برگزار شد.

در راستای این مراسم معنوی از صبر و استقامت مادران و همسران شهدا تمجید شد و همچنین از بردباری همسران آزادگان و جانبازان تقدیر به عمل آمد و یاد و خاطره تمامی مادران آسمانی که به شهدا پیوسته اند گرامی داشته شد. این مراسم یک میهمان ویژه داشت پیکر مطهر شهید حسن کریمی که در شرق بصره و در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از گذشت 35 سال تفحص و شناسایی گردید .

این مراسم به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و با همکاری واحد امور ایثارگران شهرداری باقرشهر ، بنیاد شهید شهرستان ری ، حوزه های بسیج 451 ثامن الحجج (ع) ، 452 شهدای گمنام و هیئت رزمندگان اسلام برپا شده است.

گفتنی است ؛ این مراسم به مناسبت ایام سالروز وفات حضرت ام البنین سلام ا… علیها با حضور پدران و مادران معظم و معزز شهدا و جانبازان سرافراز، اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، سرهنگ زنگنه معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ، بخشدار کهریزک ، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری ، رئیس هیئت رزمندگان اسلام ، رزمندگان و بسیجیان باقرشهر در سالن همایش عطر یاس برگزار شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.