آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم بزرگداشت ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، این مراسم معنوی از ساعت ۱۰ صبح با نثار گل به مقام شامخ امام راحل، تلاوت آیات قرآن و نوحه سرایی به دلیل تقارن یوم الله ۱۲ فروردین با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و جمعی از مسئولان و مردم در این مراسم با شکوه حضور داشتند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه این مراسم معنوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم با گوش جان سپردن به ندای امام خمینی (ره) پا به عرصه مبارزه با طاغوت گذاشتند و توانستند نهضت اسلامی را در سال ۵۷ به پیروزی برسانند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب گروه های وابسته به قدرت های غرب و شرق در کشور فعالیت داشتند و به دنبال قدرت بودند عنوان کرد: رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ نشان داد که مردم به تمام تفکرات غربی و شرقی خط بطلان کشیدند.
وی ادامه داد: انتخاب قاطع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم در سال ۵۸ رخداد بی نظیری در تاریخ اسلام بود.
محمودی با اشاره به اینکه هم اکنون چله پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران را گرامی می داریم تاکید کرد: امروز باید مبانی نظری، دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نظام اسلام به نسل جوان تبیین شود.
وی یادآورشد: تبیین دستاوردهای انقلاب به جوانان می تواند برنامه های دشمنان نظام اسلامی که از می خواهند از هر طریقی بخصوص فرهنگی به کشور ایران ضربه بزنند را خنثی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.