به گزارش راگانیوز ، همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از خادمین صنعت برق با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، داود رحیمی معاون مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع برق استان تهران، هادی تمهیدی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری و مدیران مناطق استان تهران ، خانواده معظم شهدا و کارکنان اداره برق در سالن فدک شهرستان ری برگزار شد.

در ابتدای مراسم داود رحیمی به گزارش عملکرد موفقیت آمیز کارکنان اداره برق که بدون هیچ چشم داشت مالی  بصورت  شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم بودند پرداخت.

وی به اجرای طرح های جهادی در خصوص جلوگیری از سرقت شبکه برق و احداث روشنایی معابر اشاره کرد و گفت: در این مدت به قوه الهی و با کمک این عزیزان توانسته ایم کمترین شکایات از سمت مصرف کنندگان داشته باشیم و تعویض کنتورهای معیوب در راستای کاهش تلفات نیروی برق صورت گرفته است.

رحیمی به حضور اکیپ ها در مراسمات و جشن ها اشاره کرد و یادآور شد: اداره برق موفق به برپایی ایستگاه صلواتی درروز اربعین با پذیرایی بیش از 7000 نفر بوده است و امید است که امسال بتوانیم این پذیرایی را بهتر و با مهمانهای بیشتر انجام بدهیم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی شاهچراغی تشویق و تقدیر را از مبانی دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: در اسلام تجلیل و تشویق کارکنان بسیار مهم عنوان شده است که حضرت علی (ع) در نامه ای به مالک اشتر میفرمایند : ای مالک در برابر تو کسی که زحمت میکشد و کار میکند با کسی که در کارش اهمال و سستی میکند نباید یکسان باشد.

وی در پایان گفت: قوام یک جامعه وابسته به دانشمندان و عالمان،نیروی کار و کار گری  و قدرت نظامی است و علم پشتوانه یک نظام محسوب میشود و قدرت نظامی مایه استقلال آن کشور است و نیروی کار و کارگری استقلال یک کشور را به دنبال دارد.

افزودنی است که در این مراسم از خانواده شهدا ، مدیران و کارکنان برتر تجلیل به عمل آمد.