آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان المپیک، پارالمپیک، جهانی و آسیایی شهرستان ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، این مراسم با حضور قاسمی معاون دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، مجتبی جانعلی معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، ابوالفضل ملاجعفری معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، سلیمی معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، جوهری رئیس فدراسیون باستانی، هادی تمهیدی معاون سیاسی فرماندار شهرستان ری، جمعی از مسئولین و علاقه مندان به ورزش برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از اجرای سرود ملی  و سرود های انقلابی با مارش نظامی دکتر جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری به سخنرانی پرداخت و در خصوص افتخار آفرینی قهرمانان ری و کمبود امکانات ورزشی این منطقه مطالبی بیان کرد.

جمالی پور گفت:شهرری در مدال آوری نامی درخشان دارد اما امکانات و ظرفیت های این شهرستان محدود بوده و نیازمند سرمایه گذاری بیشتر در حوزه اعتبارات و امکانات از سوی شهرداری و وزارت ورزش است.

در ادامه مراسم مجتبی جانعلی معاون مدیر کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در سخنانی کوتاه ضمن خیر مقدم به مدعوین، از زحمات فرمانداری شهرستان ری، مدیرعامل پالایشگاه تهران، شهرداری منطقه۲۰ و تمام مجموعه ها و کسانی که اداره ورزش را حمایت و همراهی می کنند، تشکر و قدردانی کرد.
جانعلی گفت: علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران و قهرمان ارزنده شهرری، مبلغ ۲میلیارد ریال برای تجهیزات ورزشی شهرستان ری مصوب کردند که یک میلیارد و دویست میلیون ریال از آن پرداخت شده و ۸۰۰میلیون ریال دیگر در آینده به حساب اداره ورزش واریز می شود.

در بخشی از این مراسم از خانواده شهید آتش نشان رضا شفیعی که در حادثه پلاسکو جان خود را ازدست داد، تجلیل و تقدیر شد.
برنامه های شاد و متنوع دیگری از جمله اجرای موسیقی های انقلابی از دیگر بخش های این مراسم بود.

در پایان مراسم از ۶۰ پیشکسوت ورزشی و قهرمانان مدال آور شهرستان ری از جمله حمید سوریان، حمیده عباسعلی، علیرضا فغانی، محمد نصیری، محمد ابراهیم امامی، حسین اجاقی، خانواده مرحوم عبدالله زارع و … با اهدای لوح سپاس ، تندیس و هدیه تقدیر به عمل آمد.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.