آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم تجلیل از گروه های جهادی در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) در این مراسم با بیان اینکه عشق و علاقه در جهت رفع نیاز محرومان و محرومیت زدایی بزرگترین ارزش بسیج سازندگی است اظهار داشت: گروه های جهادی و اعضای بسیج سازندگی با عملکرد انقلابی خود و بدون هیچگونه چشم داشت مادی کارهای بزرگی را در جهت رفع محرومیت انجام دادند.
سردار علی نصیری ادامه داد: گروه های جهادی استان تهران ابتدا در شهرستان ها و روستاهای این استان شروع به جمع آوری اطلاعات در خصوص نیاز سنجی و میزان محرومیت می پردازند و بعد از شناسایی دقیق مشکلات مردم اقدام به رفع آنها می کنند.
وی با بیان اینکه لبخند محرومان بزگترین مزد گروه های جهادی است خاطر نشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در خصوص محرومیت زدایی استان تهران باید برخی قوانین و مشکلات ناشی از بوروکراسی اداری از میان برچیده شود و همچنین گروه های جهادی به سه برابر افزایش یابند.
نصیری با اشاره به اینکه امروز کشور نیازمند یک حرکت و مدیریت جهادی در همه عرصه ها است عنوان داشت: کشور برای اینکه روی پای خود بایستد و به مشکلات خود غلبه کند به جای نگاه به بیرون و کمک از بیگانگان در قالب سرمایه گذاری خارجی باید به درون و استفاده بهینه از منابع به وسیله مدیریت جهاد توجه اقدام کند.
وی اضافه کرد: رمز پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در توجه به مدیریت داخلی و استفاده از نیروهای جهادی بود.
نصیری در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم کشور به سمتی حرکت کند که کارهای انقلابی و جهادی در آن شکل بگیرد باید سکان کشور را به دست کاندیدای انقلابی و جهادی بسپاریم.
در ادامه این مراسم مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تهران گفت: سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر اردو جهادی در سطح استان تهران در حوزه های فرهنگی، بهداشت و سلامت، اقتصاد مقاومتی و عمرانی برگزار شده است.
سرهنگ عبدالله اصغری با بیان اینکه هر روز به تعداد گروه های جهادی در سطح کشور افزوده می شود خاطر نشان کرد: سال گذشته ۴۷۱ طرح بهداشت و سلامت، عمرانی و فرهنگی با شرکت ۳۰۰ گروه جهادی در سطح استان تهران انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی با احداث ۶۶۲ کارگاه صنعتی زمینه اشتغال ۲ هزار نفر را در سطح استان تهران فراهم کرده است.
در آخر این مراسم از تعدادی از خانواده های شرکت کننده در اردوهای جهادی و همچنین اعضای بسیج سازندگی با اهدا لوح، قدردانی به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.