آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم تجلیل از ۱۰۰۰ مادر شهید در شهرری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، عبدالله مرتضوی در مراسم تجلیل از 1000 مادر شهید که با حضور مسئولان شهرستان ری، خانواده شهدا و عموم مردم در حسینیه فاطمه زهرا(س) سپاه سیداشهدا(ع) برگزار شد، با اشاره به ضرورت تکریم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: تکریم از مادران و همسران شهداء، به نوعی تکریم از حضرت فاطمه زهرا(س) و ام‌البنین(س) است، چراکه این دو بانو هم مادر شهید و هم همسر شهید بودند.

وی بیان کرد: مادران و همسران شهدا نمادهای ایثارگری هستند که همیشه باید مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرند، این افراد به عنوان اسوه‌های صبر و ایثار برای حفظ و حفاظت از ارزش‌های اسلامی فرزندان و همسران خود را در راه خدا از دست دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه تکریم، تجلیل و گرامی داشتن مادران و همسران شهدا تکریم و ارزشمند دانستن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است ادامه داد: نباید از یاد ببریم که امروز هرچه در این کشور و نظام اسلامی داریم از برکت وجود و ایثار شهدایی است که در دامان مادرانی مؤمن و قهرمان پرور رشد یافتند و با دعای خیر و یاری همسرانی فداکار در صحنه نبرد با کفر حماسه آفریدند.

مرتضوی افزود: مادران شهدا با تأسی از حضرت ام‌البنین (س) فرزندان خود، را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا از اسلام، آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه، حراست کنند.

وی با اشاره به صبوری و مقاومت همسران شهدا خاطرنشان کرد: این عزیزان علاوه بر مسئولیت مادری، وظیفهٔ همسرانشان را نیز عهده‌دار بوده و مدیریت خانواده و تربیت فرزندان را بر دوش کشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران بوده و یاد شهدای والامقام، اشاعه‌ ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه و دیدار از خانواده‌های معظم آنان امری واجب و تعظیم در برابر ارزش‌های والای انسانی است.

تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.