آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم در گلحصار برگزار شد+گزارش تصویری

به گزارش راگانیوز ، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی عظیمی، صبح امروز سه شنبه ۹ آذرماه درگلحصار برگزار و پیکر مطهر این شهید پس از تشییع در آرامستان روضه الحسین این روستا به خاک سپرده شد.

img_2286

در این مراسم که از ساعت ۱۰/۳۰ صبح امروز آغاز و تا اذان ظهر ادامه داشت ؛ سید ناصر موسوی بخشدار کهریزک، حسین ترکاشوند و علی کلهر اعضای شورای بخش، محمدرضا قدیری و حمید قشقایی دهیار و رئیس شورای اسلامی گلحصار، سعید بهمنی فرمانده حوزه بسیج ۴۵۳ امام هادی گلحصار و تعدادی از ائمه جماعت منطقه، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در کنار سایر مردم ولایتمدار گلحصار حضور داشتند.

عاشقان مکتب حضرت زینب(س) در این روستا، پیکر مطهر این شهید والامقام را با شعارهای «لیبک یا حسین» و «لیبک یا زینب» و همچنین اشعار «کجائید ای شهیدان خدایی ، بلاجویان دشت کربلایی» از مقابل دهیاری گلحصار به سمت آرامستان روضه الحسین تشییع و به خاک سپردند.

شهید علی عظیمی از مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) بود که هفته گذشته بر اثر اصابت پرتابه جنگی به بدنش در سن ۲۰ سالگی توسط گروهک تروریستی داعش در شهرحلب سوریه به شهادت رسید.

گفتنی است؛ مراسم ختم آن مرحوم روز جمعه دوازده آذر از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در مسجد صاحب الزمان(عج) گلحصار برگزار خواهد شد.

گزارش تصویری:

img_2256

img_2249

img_2234

img_2270

img_2291

img_2320

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.