آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم سومین شب از شب های قدر در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد

مراسم سومین شب از شب های پر برکت قدر با حضور انبوه زائران و مجاوران در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امام راحل و بهشت زهرا(س) برگزار شد.

 نیمه های شب مردم با حضور پر شور و وصف ناشدنی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) شب سوم از شب های قدر را با شکوه خاصی برگزار کردند.

این مراسم ها که بعد از نماز مغرب و عشا با خواندان دعاها توصیه شده آغاز شد، هزاران زائر از نقاط مختلف استان تهران در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی حضور یافته و آیین احیا لیالی قدر را با سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسگر برگزار کردند.

در طول این مراسم که حضور جوانان نسبت به سالهای گذشته پر رنگ بود، مداحان خاندان عصمت و طهارت (ع) در رثای شهادت امام عارفان، امیر مومنان، مولای متقیان حضرت علی(ع)، اولین ستاره فروزان آسمان امامت و ولایت مرثیه سرایی کردند.

همچنین حضور برخی از خانواده ها به همراه جوانان در کنار مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز بسیار چشمگیر بود و مردم از قبل از افطار به سر مزار شهدا آمده و آیین احیا را با حضور حجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری بر گزار و تا به سحر در همان مکان به راز و نیاز پرداختند.

در میان زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و حرم امام خمینی(ره) زائرانی از کشورهای مختلف عربی دیده می شد که خود را برای زیارت به حرم های مطهر نیز رسانده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.