آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراقبت از حضور نفوذی‌ها در نهادهای مقدس نیازمند نهایت دقت است

خبرگزاری فارس: مراقبت از حضور نفوذی‌ها در نهادهای مقدس نیازمند نهایت دقت است

به گزارش راگانیوز ، به‌نقل از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری در دیدار با مجموعه اعضاء گزینش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام، با بیان روایات و آیات مربوط به ماجرای حضرت موسی (ع) و حضرت شعیب (ع) در قرآن اظهار داشت: دو صفت «قوی» و «امین» اصلی‌ترین ویژگیهای کارگزار شایسته است و باید خدمتگزاران همه اماکن و نهادهای مقدس نظام نیز علاوه بر برخورداری از تخصص و قوت لازم، امین و مورد اعتماد باشند.

وی با تشکر از همه اعضاء گزینش خصوصا مجموعه خدمتگزاران افتخاری، از گزارش ارائه شده در ابتدای مراسم اظهار رضایت کرده و گفت: باعث خوشحالی است که افراد قوی و امین و کارآمد در آستان مقدس امور مربوط به گزینش را به‌عهده دارند.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث افزود: در عین این‌که باید مراقب حضور نفوذی‌ها بود، همچنین باید به جد مراقب باشیم که برای پیدا کردن افراد نفوذی و با بررسی توانایی افراد دیگر، کسی حق آشکار سازی مشکل و ضعف پنهانی دیگران و یا بردن آبروی کسی را ندارد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام همچنین خطاب به همکاران افتخاری مجموعه گزینش گفت: امیدوارم خدای متعال این خدمات را سرمایه‌های جاوید زندگی و از ذخائر معنوی خود در زندگی شما قرار دهد.

وی همچنین خدمت افتخاری در آستان مقدس را از مصادیق بارز کار برای خدا برشمرد و افزود: این اقدام ارزشمند، قابل ارزش گذاری با مسایل مادی نیست که انسان در کارش هیچ انگیزه‌ای غیر از خدا نداشته باشد و باید قدردان این موقعیت بود و در قبال آن شکر نعمت را به جای آورد.

بر پایه این گزارش، مدیران و اعضاء گزینش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام با آیت‌الله محمدی ری‌شهری دیدار کردند و در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش روی این واحد به تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام ارائه شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.