آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم با حضور گسترده خود در نماز عید فطر همبستگی خود و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به جهانیان نمایش دادند

به گزارش راگانیوز ،  آیت الله سید احمد موسوی اظهار داشت: مردم با اتحاد و یکپارچگی در صفوف بهم پیوسته نماز عید فطر حماسه ای کم نظیر را رقم زدند و  بار دیگر اقتدار ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

DSC_0856

خطیب جمعه باقرشهر در خطبه های اول خود ضمن تشکر از حضور گسترده مردم بخش کهریزک در دو رویداد بزرگ هفته گذشته(راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر) اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم مردم را به روزه گرفتن امر کرده است تا باتقوا شویم و دل های خود را آماده حضور در ضیافت پرثمر الهی کنیم.

سید احمد موسوی افزود: حاصل و نتیجه یک ماه روزه داری، سحرخیزی، دعا، تلاوت قرآن، عبادت، نماز شب و احیای شب های قدر باید تقوای الهی بشود و خداوند برای این که دل های بندگانش را به نور تقوا آشنا سازد، این ضیافت بزرگ را ترتیب داده است.

وی در ادامه اظهار داشت: عید سعید فطر را به همه شما مردم عزیز و روزه دار باقرشهر و کهریزک تبریک می گویم و خداوند انشالله به همه شما روزه داران صحت و سلامتی عطا فرماید.

موسوی ضمن تشکر مجدد از حضور گسترده مردم در نماز عید سعید فطر گفت: مردم و مسئولین با حضور و کمک های همه جانبه خود در برپایی با شکوه این نماز، یک بار دیگر اتحاد و هدلی خود را نشان دادند که در هفته گذشته و در راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر شکوه و عظمت این حضور و همدلی را مشاهده کردید.

وی در ادامه به صحبت های مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر اشاره کرد و اظهار داشت: محافل انس با قرآن، افطارهای ساده در خیابان ها، مساجد و حسینیه ها، طبابت های رایگان و سرپایی، اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان و آئین کوچه گردان های عاشق از اقداماتی بود که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته بود.

امام جمعه باقرشهر با اشاره به حقوق ها و دریافت های نجومی برخی مدیران کشور خاطرنشان کرد: این حقوق ها و برداشت ها، نامشروع و خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی است و قطعا در گذشته غفلت هایی انجام شده است که باید جبران شود.

وی در پایان افزود: دریافت های نامشروع باید برگردانده شود و کسانی که قانون را زیر پا گذاشتند، لیاقت حضور در چنین جایگاه هایی را ندارند و با اینکه تعداد آن ها کم است، اما همین تعداد هم مضر می باشد و مسئولان سه قوه با جدیت در حال پیگیری و رفع این معضلات هستند.

گفتنی است نماز جمعه این هفته باقرشهر، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک و همچنین دکتر محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک، سرگرد جمشیدی فرمانده کلانتری باقرشهر و سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.