آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم بومی شهر کهریزک به شدت از خرید و فروش رای در این شهر ناراضی هستند

 

به گزارش راگانیوز به نقل از علت  ؛ ظهر امروز مردم بومی شهر کهریزک با چندین اتوبوس و افراد غیر بومی کهریزک مواجه بودند که برای رای دادن به این شهر آمده اند و تخلف می کنند .

شهروند کهریزکی در حاشیه این رای گیری در گفتگو با خبرنگار ما گفت : بسیار از رای گیری این دوره شورای شهر ناراحت و ناراضی هستیم چرا که من با چشمان خود شاهد پول دادن و پول گرفتن در قبال دریافت شناسنامه بوده ام که افراد سودجو با دریافت پول به کاندیدای مورد نظرشان رای دهند .

خانم ۳۴ ساله شهروند کهریزک با اعلام اینکه ۹۰ درصد مردم رای دهنده در کهریزک بومی نبوده اند ، اظهار داشت : ما چندین سال است ساکن کهریزک هستیم و افراد این منطقه را به خوبی می شناسیم اما امروز برای رای گیری شاهد افراد غیر بومی بوده ایم که تا به کنون این افراد را ندیده و حتی یک خیابان کهریزک را بلد نیستند و این امر سبب می شود کسانی که صادقانه و خالصانه به راقبت پرداخته اند حذف شده و افراد غیردلسوز و با پول به شورای شهر راه پیدا نمایند .

یکی از مسئولان صندوق رای در گفتگو با خبرنگار ما یادآور شد : تا کنون شناسنامه دو فرد مشکوک را که در حال عکاسی از شناسنامه خود بوده اند را سلب نموده ایم تا به مراجع قضایی تحویل دهیم .

با توجه به اینکه این قضیه به شدت از سوی مسئولین شهر و مراجع قضایی کنترل می شود اما باز هم خرید و فروش رای در ین شهر ادامه دارد .

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.