آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم جنوب تهران حماسه آفریدند/ شعارهای ضد استکباری آسمان جنوب پایتخت را فرا گرفت

خبرگزاری فارس: مردم جنوب تهران حماسه آفریدند/ شعارهای ضد استکباری آسمان جنوب پایتخت را فرا گرفت

به گزارش راگانیوز ، همزمان با روز جهانی قدس جنوب پایتخت ام‌القری کشورهای اسلامی شاهد خروش انقلابی مردمی بود که  اوج بصیرت و دشمن شناسی خود را به نمایش گذاشتند، حضور باشکوه و حماسی ملت غیور جنوب پایتخت دوشادوش مردم سراسر ایران اسلامی و جهانیان را نظاره‌گر این وحدت و همدلی ملت ایران کرد.

مسیرهای منتهی به راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان تهران مملو از زنان و مردان، پیر و جوان و … بود که همه با حضور یکپارچه و همدلی و هم‌زبانی آمده بودند تا بار دیگر از آرمان فلسطین دفاع و بر حذف کامل رژیم صهیونیستی از نقشه جهان تأکید کنند.

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس پیش از ظهر امروز در جنوب تهران آغاز شد و مردم غیور و همیشه در صحنه این منطقه، بار دیگر مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را در شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و روستاهای مختلف جنوب تهران با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد.

مردم مؤمن، خداجوی و همیشه در صحنه جنوب تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس با ابراز انزجار از کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین به دست سفاکان رژیم صهیونیستی، برخورد سریع و صریح نهادهای بین‌المللی را با این خون‌خواری‌ها و ظلم‌ها خواستار شدند.

جنوب پایتخت ایران اسلامی امروز سراسر مملو از صحنه‌هایی بود که خواستار مقابله با ددمنشان صهیونیستی بودند و پیگیری حقوق حقه مردم فلسطین را در مجامع بین‌المللی خواستار شدند.

گزارش‌ خبرنگاران اعزامی فارس به شهرستان‌ها، بخش‌ها و شهرهای مختلف جنوب پایتخت حکایت از حضور ده‌ها هزار نفری مردم این منطقه در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس و هم‌دردی آنان با مظلومان فلسطینی دارد.

خبرنگاران فارس از جای‌جای جنوب تهران گزارش می‌دهند که حضوری گسترده از سوی مردم روزه‌دار این خطه برای خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ این دیار رقم خورده است.

راهپیمایان امروز با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر استکبار جهانی»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل غاصب»، «مرگ بر انگلیس» نفرت و انزجار خود را از استکبار اعلام کرده و با حمل انواع دست‌نوشته و پارچه نوشته و … حمایت خودشان را از مردم بی‌دفاع فلسطین نشان دادند.

مردم روزه‌دار جنوب پایتخت در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، هم‌صدا و همراه با مردم سراسر کشورمان، فریادهای بلند خود را دفاع از مردم مظلوم فلسطین بر سر آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و سازمان ملل متحد کشیدند و خواستار جلوگیری از خیانت‌های این سازمان‌های به اصطلاح جهانی شدند.

صفوف راهپیمایی روز جهانی قدس در برخی نقاط به‌ویژه شهرری، ورامین و … به حدی فشرده بوده که سراسر مسیر راهپیمایی مملو از جمعیت شده است؛ شمار زیادی از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران نیز این راهپیمایی باشکوه و هزاران نفری را در جنوب تهران را ثبت و ضبط کرده و به تصویر می‌کشند.

مردم روزه‌دار جنوب استان تهران قبل از شروع راهپیمایی، خود را به مسیرهای اعلام شده رسانده بودند و یکپارچه شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

برخی از شرکت‌کنندگان آدمک‌های سران استکبار را حمل کرده و با تصاویر و پوسترهایی که در دست داشتند گوشه‌ای از جنایات رژیم غاصب و استکبار جهانی را به تصویر کشیدند.

بسیاری از روزه اولی‌ها نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشوری داشته و بر حمایت خودشان از قدس شریف و آرمان فلسطین را به رخ جهانیان کشیدند.

گرمای هوا و ساعات طولانی روزه‌داری نیز مانع حضور پور شور روزه اولی‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس نشد و این مهم نمایانگر این است که نسل جدید انقلاب نیز هم به ارزش‌های دین اسلام معتقد بوده و هم با تمام توان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش فارس، راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در شهرستان‌های ری، ورامین، پیشوا، پاکدشت و قرچک و بخش‌های کهریزک، فشافویه، خاوران، قلعه‌نو، خیرآباد، جوادآباد و شهرهای قیامدشت، باقرشهر و … با حضور پرشور و حماسی ملت غیور ایران اسلامی برگزار شد.

راهپیمایی روز قدس با حضور مردم مؤمن و روزه دار قرچک برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز قدس با حضور مردم مؤمن و روزه دار قرچک و مسئولان اعم از فرماندار و امام جمعه برگزار شد.

مردم شریف شهرستان قرچک همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز قدس نامگذاری شده همراه با دیگر مردم شریف، مؤمن و انقلابی کشور با سردادن شعارهای ضداستکباری به راهپیمایی پرداختند.

مردم روزه‌دار شهرستان قرچک همراه با مسئولان و آحاد مختلف شهرستان اعم از خانواده‌های معظم و معزز شهدا، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه، مسعود مرسل‌پور فرماندار، حسین حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد، سایر مسئولان شهرستان و دیگر اقشار این منطقه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و از استکبار جهانی اعلام انزجار نمودند.

مردم قرچک در این راهپیمایی شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» را سردادند و بار دیگر از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت کردند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نامگذاری شده است. روز قدس ابتکار به یادماندنی و بزرگ امام خمینی(ره) در تحقق آزادیخواهی و مبارزه با ظلم و استبداد است.

 

 

 

 

 

شکوه راهپیمایی روز قدس هر سال بیشتر می‌شود

فرماندار شهرستان قرچک با بیان این‌که شکوه راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه پیام دفاع از ملت ستمدیده فلسطین و سایر مردم مظلوم جهان را فریاد خواهد کرد، انقلاب اسلامی و کشور را نیز در برابر نقشه‌های شوم دشمنان بیمه می‌کند، گفت: شکوه راهپیمایی روز قدس هر سال بیشتر می‌شود.

مسعود مرسل‌پور در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران جنوب تهران اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس صدای مظلومان فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی(ره) یادآور شد: با وجود گذشت سه دهه از این اتفاق تاریخی نه تنها روز جهانی قدس از یادها نرفته بلکه هر سال با شکوه خاصی در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مردم ولایت‌مدار و خداجوی قرچک نیز همه ساله همگام با سراسر ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

وی بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با پیام تاریخی خود راه را برای نجات ملت مظلوم فلسطین ترسیم کرده است و امروز ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان از هر نژاد و مذهبی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان مشترک خود، بار دیگر وحدت و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند که قابل تقدیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.