آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم را در حوزه اقتصاد نامحرم می‌دانیم/ وحدت و تلاش دو عنصر پیشرفت در کشور هستند

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی‌پور فرماندار شهرستان ری در چهارمین نشست شورای اداری این شهرستان بعد از اشاره به اهمیت موضوع خدمت گفت: امروزه در شرایطی قرار گرفته‌ایم که نیاز به تلاش و اتحاد بیشتر است که بتوانیم مشکلات را حل کنیم و با تنبلی و سهل‌انگاری ممکن است شاریط بدتری را برای کشور رقم بزنیم.

جمالی‌پور با اشاره به اینکه با تلاش می‌توان آینده روشنی برای ایجاد کرد، افزود: ایران از لحاظ هوش، تاریخ و تمدن در شرایط خوبی در دنیا است که می‌توان با استفاده از تجربه تاریخ ۸هزار ساله کشور و دو عنصر تلاش و وحدت ملی بر مشکلات فایق بیاییم.

وی تصریح کرد: ما معتقد هستیم در دوره کوتاه حکومت پیامبر(ص) در مدینه به اندازه هزاران سال تجربه برای بشریت به جای گذاشتند که می‌توان در سایه تلاش و وحدت به هر کجا برسیم.

فرماندار ری با بیان اینکه اختلاف و تنبلی دو عامل اصلی عدم پیشرفت و چالش در جامعه می‌شود خاطرنشان کرد: برای تغییر باید از خودمان شروع کنیم و توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم این درحالی است که اگر خودمان تغییر نکنیم با هزاران میلیارد پول و سرمایه نمی‌توان در جامعه تحولی ایجاد کرد.

جمالی‌پور اظهار کرد: ما در شرایط سختی قرار گرفتیم و با توجه به نوع نگاهی که در این چهارسال در عرصه بین المللی نسبت به ایران اتفاق افتاده، دشمنان  مشتشان خالی ماند این در صورتی است که ما راهی جز تعامل و ارتباط منطقی با دنیا نداریم و کشورهای در این عرصه موفق هستند که درک درستی از خود و جامعه ایجاد کنند که این دولت توانسته این کار را انجام دهد.

وی اذعان کرد: در سایه وحدت و حول محور نطام و رهبری این شرایط سخت را پشت سرمی‌گذاریم. من از مدیران انتظار دارم بیش از گذشته تلاش کنند و این گونه نباشد که مدیری که ساعت هشت صبح وارد محل کار می‌شود همانند کارمند ساعت چهار بعد ظهر خارج شود این مدیر به درد شهرستان ری نمی‌خورد و اگر کسی نمی‌تواند خود را با این شرایط وفق کند می‌تواند برود، از این پس بنده در خصوص غیب و حضور مدیران و همچنین جلسات آن‌ها سختگیری بیشتر می‌کنم.

وی بیان کرد: از سال ۸۴تا ۹۲ بدنه دولت دو برابر شد که متاسفانه در آن بحث کمیت به جای کفیت اولویت داشته، ما امروزه باید بخش خصوصی را تقویت کنیم این در حالی است که هر روز ضعیف‌تر می‌گردد، مردم را در حوزه اقتصاد نامحرم می‌دانیم اگر بخواهیم از این شرایط خارج شویم به مردم اجازه دخالت در اقتصاد را بدهیم، امروز یک عزم ملی در آقای روحانی است که شاید کمتر در زیر مجموعه دولت دیده شود.

تهران نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.