آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم شهرری در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه‌ای تماشایی خلق کردند

به گزارش راگانیوز ؛  مردم غیور و همیشه در صحنه شهرری باردیگر در روز ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ با اتحاد و همدلی و حضوری پرشور از مقابل کانون سمیه در خیابان فدائیان اسلام با شعار های انقلاب راهپیمایی را آغاز کرده و پس از پیمودن مسیر خیابان فدائیان اسلام و عبور از سراه ورامین در میدان شهرری تجمع کردند و پس از سخنرانی و قرائت قطعنامه، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را آتش زدند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشت‌های گره کرده با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امسال در شهرری باشکوهتر از سالهای گذشته با حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم، پیر و جوان، مرد و زن، دانش آموزان، دانشجویان، روحانیون و بسیجیان و ورزشکاران برگزار شد و صحنه ای تماشایی ایجاد کرد.

حضور کودکان به همراه والدین خود و نوجوانان در این راهپیمایی قابل توجه است و شمار زیادی از آنان پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست گرفته اند.

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه مراسم راهپیمایی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم شریف شهرری همزمان با مردم سراسر کشور بار دیگر ثابت کردند که پای آرمانهای امام خمینی(ره) و انقلاب ایستادند.

وی افزود: ۳۹سال حضور پرشور ملت نشان از تثبیت انقلاب و عزم مردم برای حفظ دستاوردهای امام(ره) و شهدا است.

فرماندار ری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: مردم علیزغم مشکلات معیشتی که دارند در این راهپیمایی نشان دادند که پای آؤمانهای انقلاب ایستاده اند و بر شعار استقلال و آزادی تاکید دارند.

آفتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.