آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مرمت معابر روستایی حریم جنوب تهران

به گزارش  راگانیوز ، ابراهیم بابازاده ظهر شنبه با اعلام این خبردر جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس نظارت های میدانی مدیران و کارشناسان شهری، لکه گیری ۳۲۰ موقعیت در معابر شهری در حال اجراست که در بازه زمانی ۱۵ روز کاری انجام می شود.

بابازاده با اشاره به اینکه این طرح ترمیم معابر شهری، ۵۷ درصد پیشرفت داشته است، افزود: این طرح با توزیع ۷۵۰ تن آسفالت در مساحتی به متراژ ۳۳۰۰ مترمربع همراه خواهد بود که با اجرای آن بخش عمده ای از نیازهای عمرانی محلات ۲۰ گانه که مدنظر شهروندان نیز است برطرف می شود.

وی خیابان های ورامین، ابن بابویه، شهید غیوری، فدائیان اسلام، شهید صمدی، شهید داسار، دیلمان، کمیل، امامزاده ابوالحسن، سیزده آبان، شهید رضازاده، شهید امانی، شهید صحرایی، جاده معدن، شهید قزاقی، گلبرگ، دهخدا، قدس، والفجر، شهید اردستانی، صفائیه، شهید بیات، شهید فدایی، علائین، جاده قم، امین آباد، شهید رجایی، شهیدثابت نیا و شهید عرب خواری را از جمله موقعیت های لکه گیری آسفالت در این طرح ۱۵ روزه برشمرد.

بابازاده با اشاره به اینکه برای بهره مندی ساکنان نقاط جمعیتی محدوده حریم از خدمات مدیریت شهری، این طرح در روستاهای شهرری نیز اجرا می شود، گفت: ۴۵ موقعیت لکه گیری آسفالت در ناحیه ۷ منطقه ۲۰ شامل روستاهای قلعه نو، طالب آباد، اسلام آباد و غنی آباد پیش بینی شده است که در حال اجراست.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ تهران یادآور شد: با توجه به بارندگی های اخیر، عملیات توزیع آسفالت با لحاظ شرایط آب و هوایی مناسب برای توزیع آسفالت انجام می شود تا بر طبق استانداردهای فنی، فعالیت ها اثرگذار و با کیفیت به اجرا برسد.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.