آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسؤولان با خوش‌رویی با مردم رفتار کنند

به گزارش راگانیوز ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی شاهچراغی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور فرماندار این شهرستان و سایر مسؤولان برگزار شد، ضمن تبریک ایام پیش رو، به جوار محدث بزرگوار و مفسر قرآن و کریم اهل‌بیت (ع) حضرت عبدالعظیم (ع) اشاره و اظهار کرد: این شخصیتی که به نام حضرت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) می‌شناسیم، با چهار واسطه به امامزادگان واجب‌التعظیم رسیده است.

وی ادامه داد: به این امت و شخصیت کریم حضرت عبدالعظیم (ع) بی‌انصافی است که در جوار این حرم بزرگوار باشیم و هفته‌ای یک بار به زیارت ایشان نرویم.

امام جمعه شهرری بیان کرد: ما محتاج به این واسطه فیض ائمه و اهل‌بیت (ع) هستیم؛ بیشتر ارتباطات با پول و پارتی ایجاد نخواهد شد بلکه آنان هستند که گره‌ گشایند.

شاهچراغی اضافه کرد: با پول و مادیات هیچ‌گاه امکان خرید دل‌ها ممکن نیست، این امر مانا نخواهد ماند و شما قدرت جذب نخواهید داشت.

وی تصریح کرد: اگر انسان قبل از انجام کاری در ابتدا بیاندیشد و بعد عمل کند و عقلانیت به خرج بدهد، پیشمانی به بار نمی‌آید.

امام جمعه شهرری تأکید کرد: باید برای کاری که انجام می‌شود، هدف‌گذاری صورت گیرد تا در آینده بتوان پاسخ‌گو بود؛ چنین فردی دنیا و آخرت را با هم دارد.

شاهچراغی افزود: خوش‌اخلاقی و خوش‌رویی هم رزق و هم عمر آدم زیاد را می‌کند؛ اگر نمی‌توانیم کاری را درست انجام دهیم نباید تندی کنیم تا دیدگاه مردم نسبت به ما عوض و علیه ما شود، ما شاید تا آخر عمرمان نتوانیم دل انسانی را به دست آوریم؛ اگر یک مسؤول نتواند نظام را حفظ کند، جامعه دچار هرج‌ومرج خواهد شد.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.