آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسؤولان به‌سمت خودکفایی حرکت کنند/ آمریکا به دنبال گرفتن امتیاز بیشتر از ایران است

مسؤولان به‌سمت خودکفایی حرکت کنند/ آمریکا به دنبال گرفتن امتیاز بیشتر از ایران است

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان مسجد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مردم باید از نماز صبح با برنامه‌ریزی‌های منسجم تا بعد از نماز عشا از برکات این ماه بهره ببرند.

وی با اشاره به انتخابات پارلمانی لبنان اشاره بیان کرد: با وجود پول‌هایی که سعودی‌ها خرج تبلیغات نفوذی‌های آمریکا در لبنان کردند اما حزب‌الله و متحدانش بیشترین کرسی‌ها را به‌دست آوردند.

امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: این پیروزی درحالی به‌دست آمد که صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا دست به ماجراجویی‌های مختلفی برای تضعیف محور مقاومت زد.

وی با اشاره به استقامت و صلابت مردم لبنان خاطرنشان کرد: نتایج این انتخابات نشان داد که حمایت از حزب‌الله محدود به بخشی از لبنان نمی‌شود، چراکه حزب‌الله دارای پایگاه مردمی فراگیری است و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با وجود جریان مقاومت خواب خوش و آرامی داشته باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه رؤسای جمهور پیشین آمریکا در انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس ناکام بوده‌اند، گفت: اقدامترامپ نیز شکستی دیگر را برای آمریکا رقم خواهد زد.

وی اظهار کرد: کسانی که به الفبای سیاست آشنایی دارند می‌دانند که آمریکایی‌ها دشمنی ایدئولوژیکی با نظام اسلامی دارند و اقدامات و لبخندهایشان در برجام تنها نمایشی بود.

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه برجام سرانجامی برای ملت ایران نداشت، ادامه داد: یک عده فکر می‌کنند می‌توانند عقل مردم را فریب داد ما برای آنکه هوشیار باشیم و به بیراهه کشیده نشویم هیچ‌گونه اعتمادی به دشمنان نداریم.

وی بیان کرد: برخی به دنبال ایجاد بحران و شکاف در بین ملت ایران به هر بهانه‌ای و در پی شکسته شدن صف وحدت مردم  ومسؤولان بودند و می‌خواستند انقلاب و نظام اسلامی را با شکست مواجه کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تمامی دغدغه من معیشت مردم است در همان حال عده‌ای به دنبال تعیین کدخدا بودند اما امروز چه؟ حالا بدون کدخدا هم باید این روند را ادامه دهیم و به برجام اتکا کنیم؟

وی خاطرنشان کرد: اعتماد مسؤولان باید اول به خدا، مقام معظم رهبری و توان ملت ایران باشد نباید ساده باشیم تا از دشمنان سیلی بخوریم.

امام جمعه موقت شهرری در پایان با بیان اینکه خواسته رهبری بهره‌بردن از قدرت و اقتدار ملی است، متذکر شد: تاریخ نشان داده است که نباید به اروپاییان اعتماد کرد، چراکه آنها تاکنون عهدشکنی‌های فراوانی کرده‌اند.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.