آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسئولان مواظب حرمت عزای سیدالشهدا(ع) در شب عاشورا باشند/ بازی ایران-کره جنوبی عزاداری را تحت الشعاع قرار نمی دهد

426118387_114120_17495935894442149089

به گزارش راگانیوز ، این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط حاج علی شیرزاد (قاری ممتاز) آغاز شد و در ادامه حاج جواد علی رضایی به بیان نکاتی پیرامون سوگواری و عظمت فضایل امام حسین (ع) پرداخت.

*حضرت آیت الله سید رضا حسینی مازندرانی؛ مفسر قرآن کریم، مجتهد مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و استاد اخلاق حوزه علمیه در ادامه مجلس سوگواری هیات حضرت علی اصغر(ع) شهرری، سخنرانی کردند.

*مهم ترین نکات مطرح شده توسط حضرت آیت الله حسینی مازندرانی:

**عزاداری امام حسین (ع) ریشه در تاریخ تمام بشریت دارد بنابراین منحصر به اسلام و مسلمانان ندارد.

* همه مردم عالم از شیعه و سنی تا مسیحی و کلیمی، محب حضرت اباعبدالله(ع) هستند و بارها شاهد سوگواری مسیحیان برای امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) بوده ایم.

**مسئولان ولایت مدار و انقلابی ایران همچون گذشته حفظ شعائر اسلامی و تعظیم آموزه های اهل بیت(ع) را در الویت قرار دهند.

**مطمئنم مسئولان مومن و متدین کشور همه تدابیر را برای حفظ شان و ارزش بی نظیر عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) در شب عاشورا و هنگام بازی ایران و کره جنوبی اتخاذ می کنند.

**مردم ایران ضمن دعا برای موفقیت تمام ایرانیان در تمام عرصه ها و صحنه های جهانی با تمام وجود در مجالس سوگواری شهادت امام حسین و اصحاب باوفایش شرکت کنند.

**تمام موجودات در شب شهادت امام حسین(ع) سوگوار عزای حضرت هستند.

در پایان این مراسم، حاج اصغر و حاج جعفر علی رضایی به مدیحه سرایی پر اختند.

**شایان ذکر است هیات حضرت علی اصغر (ع) سال 1370 با چادر حاجیه خانم، زینعلی نژاد و تلاش های حاج مهدی عباسپور در منزل شخصی ایشان برپا شد و همه ساله از اول تا شب هفتم شهادت امام حسین (ع) و همچنین در سایر مناسبت های مذهبی اقامه عزا می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.