آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسئول آتش نشانی کهریزک به عنوان مدیر نمونه استان انتخاب شد


425606796_131649-1
به گزارش راگانیوز  به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ هرساله به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهر ماه به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی، عملکرد مسئولان مراکز آتش نشانی  شهرهای استان تهران مورد ارزیابی مدیریت بحران استان تهران قرار گرفته و تعدادی از مسئولان به عنوان مدیر نمونه انتخاب و مورد تقدیر قرار می گیرند.

«وحید فروغی»؛ با اعلام این خبر گفت: باتوجه به مساعدت شهردار و اعضای شورای شهر کهریزک در تامین تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ایستگاه های آتش نشانی شهر کهریزک و ایجاد فضای مناسب برای عملکرد مناسب نیروهای آتش نشانی در عملیات های امداد و نجات و حریق، امسال برای دومین بار است مرکز آتش نشانی کهریزک موفق به کسب رتبه برتر استان تهران می شود.

سرپرست آتش نشانی کهریزک  در ادامه افزود: یکی از آیتم های مهم در برتر شناخته شدن مرکز آتش نشانی و مسئول واحد به عنوان مدیر نمونه ، میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد عملیات های به اجرا در آمده در سطح شهر و امکانات و تجهیزات و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای نیروهای آتش نشانی و… برشمرد.

وی در پایان اظهار داشت: نمونه شناخته شدن مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کهریزک نتیجه تلاش و زحمات همه نیروهای آتش نشانی و مسئولان و شورا و شهرداری است که به یکایک این عزیزان خداقوت و تبریک می گویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.