آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسابقات ورزشی مددجویان کهریزک در پارک عطر سیب

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در یک صبح زیبای بهاری وبا دعوت مهندس استاد فرج شهردار باقرشهر، جمع زیادی از معلولین و سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک به پارک عطر سیب دعوت شدند.

دراین اجتماع ورزشی که باهدف افزایش روحیه ونشاط وسرزندگی برگزار شد، اهالی این شهر هم به جمع مدعوین کهریزکی پیوستند تابا انجام حرکات و نرمش صبحگاهی، یک روز خوب را درکنار هم باشند.

انواع مسابقات ورزشی شامل پیاده روی سالمندان، پرتاپ دارت و مسابقه ویلچررانی ویژه معلولین از دیگر برنامه های این روز نشاط آور بود که به همّت شهردار باقرشهر برای عزیزان کهریزکی ترتیب داده شد که البتّه همه مددجویان در پایان این رقابت جالب و دیدنی، موفق به دریافت جایزه از دست مسئولین شهرداری باقرشهر شدند.

شهردار باقرشهر که صبحانه را همراه میهمانان کهریزکی خود صرف کرد، از آنان دعوت کرد که هرگاه که تمایل داشتند، می توانند از امکانات رفاهی و ورزشی موجود در این شهر بهره مند گردند.

گفتنی است برنامه های گوناگون تفریحی- ورزشی تاثیرات مستقیم و شگرفی در روحیه معلولین و سالمندانی دارد که در مراکز نگهداری و به صورت دسته جمعی روزگار می گذرانند و آنان را در مواجهه با انواع  بیماریها و عوارض ناشی از معلولیت مقاومتر می سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.