آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسبب اصلی در این جنایات آمریکا و مجری کار عربستان است

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم خداجوی ری در مصلی بزرگ حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: پرهیزگاری انسان را درمقابل معصیت و گناهان مصون می دارد.

شاهچراغی ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: این هفته به نام هفته اکرام ایتام نامگذاری شده است و بهترین فرصت برای رسیدگی به فقرا و مستمندان است.

وی در فضیلت شب قدر بیان کرد: این شب بهتر از هزار شب است و سرنوشت یک ساله انسان را رقم می زند.

امام جمعه شهرری در ادامه تصریح کرد: برخی می گویند چرا ما باید در سوریه به داعش مبارزه کنیم و چه لزومی دارد ما برای دفاع از سوریه نیرو اعزام کنیم.

شاهچراغی ادامه داد: مفهوم سخنان مقام معظم رهبری اکنون برای ما روشن شد که فرموده بودند؛ اگر در سوریه با داعش نجنگیم مجبور می شویم در کرمانشاه و همدان بجنگیم. ما داعش را در سوریه زمینگیر می کنیم که وارد ایران نشود.

وی با بیان اینکه حضرت آقا این حادثه را به ترقه بازی تعبیر کردند، گفت: اقتدار و امنیتی که ایران دارد با این حادثه ها از بین نمی رود.

امام جمعه شهرری اظهار داشت: هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد که مسبب اصلی در این جنایات آمریکا و مجری این کار عربستان است که می گوید ایران باید تنبیه شود.

شاهچراغی بیان کرد: اگر صبر ایران تمام بشود عربستان می فهمد با چه کسی طرف است.

وی در ادامه گفت: کسانی که نیروهای مقاومت را در کشور تضعیف می کنند باید در این ماه رمضان به درگاه خدا توبه کنند. اگر نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و اطلاعات نبود معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد. به برکت همین نیروها امنیت در کشور برقرار است.

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.