آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسلمانان در مقابل به‌رسمیت شناخته‌شدن رژیم صهیونیستی سکوت نکنند

 به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرری که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد با اشاره به لزوم ترویج سبک زندگی مهدوی اظهار کرد: از روزی که خداوند زمین را آفرید بر روی آن حجت قرار داد و این روند تا قیامت ادامه خواهد داشت، زیرا خداوند متعال در سایه حجت است که بلا را از زمین دور می‌کند و اگر یک لحظه حجت نباشد زمین فرو خواهد ریخت.

وی با اشاره به بیست‌وپنجم ماه رجب سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) بیان کرد: ایشان طبق نقلی ۱۴ سال از زندگی‌شان را با وقفه‌هایی اندک در زندان سپری کردند و در همان زندان به شهادت رسیدند.

امام جمعه شهرری ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در تحلیلی بیان کردند، اساساً این حضرت حبس ابد بودند، جرم ایشان نیز دفاع از اسلام ناب محمدی بود همان جرمی که طاغوت امروز به ما نسبت می‌دهند، البته دشمنان بدانند هرچه می‌خواهند بگویند و انجام دهند، چراکه ما هیچ نگرانی نداریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و همچنین در حرم رضوی تصریح کرد: ایشان امسال به بحث اقتصاد و حمایت از کالای ایرانی تأکید ویژه‌ای داشتند در این 40 سال پیشرفت خوبی داشتیم اما در بحث عدالت کوتاهی کردیم و این موضوع در بخشی تقصیر دولت و در بخش دیگر مردم مسؤول هستند اما اشاره مؤکد ایشان به مسؤولان و تولیدکنندگان به‌ویژه مردم بود چون اگر روی پای خود بایستیم هیچ‌کس بر ما تسلط نخواهد داشت و قطعاً خودکفا خواهیم شد.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: این فرهنگ باید در کشور ما جا بیفتد تا کالای ایرانی خریداری شود، همه به دنبال کالای ایرانی باشیم و در نظر داشته باشیم عیوبی در زندگی‌مان داریم چون بسیار مردم پرمصرفی هستیم و رفاه‌طلبی بسیار بین ما بیداد می‌کند و اشراف‌گرایی نیز چه از سمت مردم و چه دولت وجود دارد.

وی گفت: آمریکا مانند گرگ است و به هیچ کس رحم نمی‌کند، همان‌طور‌که به دوستان خود چون شاه پهلوی، صدام و قذافی رحم نکرد و با سعودی‌ها نیز همین کار را خواهد کرد.

امام جمعه شهرری با اشاره به عملیات رژیم صهیونیستی که در آن ۲۰ جوان فلسطینی کشته و یک هزار و 500 نفر مجروح شدند، اظهار کرد: تذکرات رهبری که می‌فرمایند با زبان خوش نمی‌توان با اسرائیل صحبت کرد و هر نوع تعاملی با این رژیم گناه نابخشودنی است را باید جدی گرفت و ما موظف به حمایت از فلسطین هستیم و تنها راه نجات ایستادگی و مقاومت فلسطینیان است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در حال دوشیدن سعودی‌‌ها هستند، بیان کرد: : سعودی‌‌ها در کنار جنایاتی که در یمن، بحرین، سوریه و … انجام می‌دهند رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته‌اند و به‌صراحت اعلام می‌کنند که منافع مشترکی با صهیونیست‌‌‌ها دارند.

شاهچراغی ادامه داد: کشورهای مسلمان نباید در مقابل این جریان سکوت کنند چون بن سلمان و خانواده‌اش خائن به حرمین شریف هستند نه خادم به آن، شاهد باشید آمریکا چگونه تسلطی بر آنها دارد.

وی در پایان متذکر شد: آمریکا با شکست داعش جایگاه خود را در سوریه از دست داد و روی به سعودی‌ها آورد و هر روز یک رفتار جدیدی از خود نشان می‌دهد، در همین قضیه رخ داده می‌گوید که اگر از منطقه بروم شما دو هفته بیشتر دوام نخواهید آورد، سران آمریکا تمام قضایای را برعکس جلوه می‌دهند و ایران را دشمن اصلی منطقه معرفی می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.