آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسکن اجتماعی برای مددجویان بهزیستی ری احداث می شود

هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در جلسه شورای مشارکت های مردمی شهرستان ری اظهار داشت: مسکن از دغدغه های اصلی جامعه هدف بهزیستی محسوب می شود و با راهکارهای جدید و الگوبرداری از کشورهای موفق باید مسکن این افراد را تامین کنیم.
وی تصریح کرد: باید برای افراد تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان مسکن اجتماعی احداث شود تا از حالت نابسامانی خارج شوند.
فرماندار ری ادامه داد: بر این اساس زمینی با مساحت بالغ بر ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر مربع برای ساخت ۵۰ تا ۱۰۰ واحد مسکونی در جنوب شهرری واقع در شهرک علائین در نظر گرفته شده است.
وی افزود: ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این واحدها در نظر گرفته شده و مقرر شد تا واحدهای ۳۰ تا ۴۰ متری برای سکونت ۲ تا ۳ نفره در هر واحد احداث شود.
جمالی پور با اشاره به اینکه احداث این واحدهای مسکونی نیاز به همت سایر نهادها دارد، اظهار داشت: تمامی دستگاه های دخیل در این امر خداپسندانه باید بسیج شوند تا این کار مهم را به سرانجام رسانند.
وی گفت: فرمانداری هم آمادگی دارد تا با تامین اعتبار و راه اندازی صندوق های مردمی دین خود را ادا کند و بنیاد مسکن هم در این زمینه نظارت خواهد کرد.
فرماندار ری به اهمیت نقش بهزیستی در هدفمندی کمک های مردمی اشاره کرد و گفت: این مشارکت های مردمی و توجه به همنوع یکی از وظایف انسانی است و بهزیستی هم به خوبی این وظیفه خداپسندانه را انجام می دهد.
۱۸ هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و ۲ هزار و ۵۰۰ سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهر ری قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.