آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسکن مهر متعلق به دولت خاصی نیست بلکه به نظام و همه مردم تعلق دارد

به گزارش راگانیوز ، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند، اظهار داشت: پروژه بزرگ مسکن مهر به دولت خاصی تعلق ندارد، بلکه متعلق به همه مردم و نظام جمهوری اسلامی است.
محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح پروژه مسکن مهر بخش کهریزک ضمن تبریک فرارسیدن ایام اله دهه مبارک فجر گفت: همان طور که در سال های ابتدایی انقلاب، مردم ما با حضور گسترده خود در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) را یاری رساندند و با شور و شوقی وصف ناشدنی شاه را از این کشور بیرون کردند، ما مسئولین هم باید روز به روز خدمات مختلفی در حوزه های اقتصادی، عمرانی، پزشکی و .. به این مردم ارائه نمائیم.
وی افزود: مسکن مهر یکی از پروژه های بزرگ این کشور است که اگر چه در بعضی نقاط مطالعات کافی برای زیرساخت های آن انجام نشد، اما در مجموع پروژه خوبی است که برای جوانان ما مسکن را به ارمغان آورد؛ الحمدلله هم در سال های اخیر با تلاش دولت یازدهم بیش از ۸۰۰ هزار واحد آماده و تحویل متقاضیان شده است که بخشی از آن را در بخش کهریزک شاهد هستیم.
وی در ادامه گفت: پروژه بزرگ مسکن مهر متعلق به دولت خاصی نیست، بلکه برای کل مردم و نظام جمهوری اسلامی است، دولت ها هرحرکت و خدمات رسانی که می کنند در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مسکن مهر هم از این قاده مستثنی نیست؛ دولت یازدهم هم عزم خود را جزم نمود و با تلاش مسئولان مرتبط و پیگیری های شخص آقای رئیس جمهور شاهد تسریع در اجرای این پروژه بزرگ و به یادماندنی بودیم.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: طبق فرمایشات امام راحل(ره) مردم ولی نعمت ما هستند و باید مسئولان تمام عمر و انرژی خود را صرف خدمت به این مردم نمایند، در دنیای امروز که به سردمداری آمریکا ظلم ها و فشار زیادی به ایران اسلامی می آورند، مسئولان باید عزم خود را جزم کرده و با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی که مسکن مهر هم یکی از مصادیق آن است، خدمات رسانی شایسته ای به مردم شریف و قدرشناس ایران داشته باشند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.