آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره) ایمن‌سازی شد

به گزارش راگانیوز ؛ فرشاد اسکندری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده‌سازی محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان ری جهت تردد زائران و مسافران به حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: مجموعه حمل و نقل و راهداری شهرستان ری همانند سنوات گذشته تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره) دارد.

وی با اشاره به تدابیر اداره راهداری ری و جلسات متعدد با پلیس راهور و شهرداری برای روان‌سازی ترافیک جاده‌ها بیان کرد:  آزاد راه تهران-قم حد فاصل پل غریب و هدایت ترافیکی به محور قدیم (حسن‌آباد) در روز برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) مسدود می‌باشد.

رئیس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرری با اعلام آماده‌باش راهدارخانه‌ و اکیپ‌های راهداری شهرستان ری افزود: در تعطیلات پیش‌رو اکیپ‌های راهداری و بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای به صورت 24 ساعته تا پایان هفته جاری در حالت آماده‌باش هستند تا سفری ایمن و مناسب برای مسافران فراهم کنند.

اسکندری سپس با اشاره به شناسایی مسیرهای پرتردد منتهی به حرم امام راحل تصریح کرد: بازسازی و بهسازی همه مسیرهای منتهی به مرقد مطهر به لحاظ اجرای عملیات روکش آسفالت و خط‌کشی محورهای مواصلاتی به ویژه در محور قدیم تهران-قم، چرمشهر، کمربندی دوم و محورهای روستایی منتهی به حرم مطهر، احداث پارکینگ موقت در ضلع جنوب غربی حرم، ایمن‌سازی با نصب تجهیزات ایمنی در خروجی و ورودی آزادراه و تعمیر و مرمت گاردریل‌های آسیب دیده آزادراه تهران-قم عملیاتی انجام شده است.

وی همچنین ادامه داد: نصب بیلبورد و بنرهای ایمنی و فرهنگی متناسب با ایام ارتحال  امام خمینی(ره) و درج پیام‌ها در تابلوهای کنار جاده‌ای نیز از دیگر اقداماتی است مجموعه راهداری شهرستان ری  جهت تسهیل در تردد زائران انجام داده است.

تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.