به گزارش راگانیوز ، راهپیمایی روز قدس در شهرری راس ساعت ۱۰:۳۰ ازسه راه ورامین شروع و به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ادامه پیدا می کند و در نهایت راهپیمایان در مراسم اقامه نماز جمعه در مصلی ری شرکت می کنند.

هادی تمهیدی معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ری اظهار داشت: بنا به ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است و همه‌ساله مسلمانان جهان در حمایت از قدس شریف و ابراز انزجار از اسرائیل غاصب در این روز راهپیمایی می‌کنند.

معاون سیاسی فرمانداری ری بیان کرد: راهپیمایی در روز جهانی قدس برای رهایی فلسطین و حمایت از تمام ملت هایی که تحت ظلم واقع شده اند، حائز اهمیت بوده و به همین دلیل است که همه ساله با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در شهرری ساعت ۱۰:۳۰ از سه راه ورامین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شود

تمهیدی گفت: راهپیمایی روز قدس در سطح شهرستان ری روز جمعه دوم تیرماه ۱۳۹۶ رأس ساعت ۱۰:۳۰ از سه راه ورامین مقابل آستان امامزاده عبدالله شروع می شود و راهپیمایان پس از پیمودن مسیر خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری و خیابان حرم، در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) جمع می شوند.

وی ادامه داد: پس از قرائت قطعنامه و سخنرانی، نماز باصلابت جمعه با حضور باشکوه راهپیمایان در مصلی ری اقامه می شود.

معاون سیاسی فرمانداری ری با بیان اینکه تدابیر رفاهی و خدماتی در طول مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده است، افزود: تدابیر لازم در حوزه های انتظامی، امنیتی و ترافیکی پیش بینی شده و هماهنگی های لازم با دستگاههای ذیربط انجام شده است.