آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مشارکت همه مردم در سرشماری حضوری لازم است

 
به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مهدی مجیدی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: تمام بخش‌های اجرایی سرشماری حضوری کنترل و بررسی می شود تا این طرح ملی با دقت و به شکل صحیح انجام بگیرد.
مجیدی با اشاره به اهمیت انجام سرشماری، اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن و دقت در انجام آن، دستاوردهای فراوانی برای کشور به همراه دارد.
وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه هر کشوری مستلزم برنامه‌ریزی درست و منطقی است، افزود: این امر نیاز به اطلاعات درست دارد و کامل‌ترین و مؤثرترین شیوه جمع‌آوری این اطلاعات طرح سرشماری نفوس و مسکن است.
معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری تصریح کرد: سرشماری نیز مانند انتخابات یک وظیفه ملی است که مشارکت همه مردم را در این امر می طلبد.
مجیدی تصریح کرد: در ستاد های مرکزی و دولت آباد که در سه بخش خاوران، مرکزی و قلعه نو فعال هستند، 180 نیرو زیر نظر 24 کارشناس مشغول به آمارگیری هستند.
وی ادامه داد: 8 کارشناس و 70 مأمور آمارگیر نیز در ستادهای صادق آباد و فشافویه کار آمارگیری را در این مناطق انجام می دهند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.