آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مشعل سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در “ری” روشن شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتراطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور وحید شمسائی بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال، نصیری مدیر،شجاعی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، ولی زاده معاون آموزش ابتدایی، نعمتی کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، غلامی شهردار ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۲۰ در دبستان شهید عباسی آغاز شد.
بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در حاشیه برگزاری این المپیاد  گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در ۹۰ درصد مدارس این ناحیه و با شرکت بیش از ۲۰ هزار دانش آموز برگزار خواهد  شد.
وی در ادامه با ذکر این مطلب که المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در تمام مقاطع تحصیلی برگزار می شود افزود: هدف از اجرای این طرح، ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان، نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان، اجتماعی کردن فعالیت‌های ورزشی و شناسایی دانش آموزان مستعد می باشد.
نصیری تصریح کرد: امروزه باید فعالیت های ورزشی در مدارس اجرا شود و امید است با اجرای المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای محوریت مدارس قوی تر شود و شاهد توسعه همه جانبه ورزش همگانی در مدارس  باشیم .
گفتنی است المپیادهای ورزشی برای سومین سال متوالی در مدارس اجرا می شود  و دانش آموزان در قالب رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز ،طناب زنی و بازی های بومی محلی با یکدیگر به رقابت می پردازند .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.