آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مشکلات مالیات بر ارزش افزوده انبارداران “ری” مرتفع خواهد شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری در جلسه بررسی مشکلات اتحادیه انبارداران شهرستان ری نسبت به نحوه پرداخت مالیات بر ارزش افزوده که با حضور مدیرکل مالیات بر ارزش افزوده استان تهران، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری و جمعی از اعضای اتحادیه انبارداران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: هدف ما این است که تعاملات بین اداره مالیات استان تهران و اتحادیه انبارداران به گونه انجام شود که در راستای ظرفیت های قانونی بتوانیم مشکلات موجود را برطرف نمائیم.

وی در ادامه افزود: پرداخت مالیات منافع فراوانی را در بر دارد که اثر آن به سطح جامعه بر می گردد و رفاه عمومی را در پی خواهد داشت.

جمالی پور با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران و اقتصاد ناپایدار موجود در کشور تاکید کرد: باید مشکلات موجود را بر اساس منافع اجتماعی و اقتصادی کشور حل و فصل نمود تا نفع مشترک نصیب همه شود.

فرماندار ری با بیان اینکه با شناخت از وضعیت حاکم در اقتصاد کشور در تولید و صنعت و ایجاد تعامل و اعتماد متقابل بین صنعتگران و سازمان مالیاتی کشور می توان از صد مشکلات موجود عبور کرد، تصریح نمود: اگر یک واحد تولیدی و صنعتی در کشور تعطیل شور ضرر آن بر جامعه متحمل خواهد شد .

وی در ادامه اظهار داشت: باید در سازمان امور مالیاتی کشور تکلیف مالیات انبارداران و صنعتگران را تا قبل از سال 95 که بر روی هم انباشته شده است روشن و سازماندهی کند و اختلافات بین صنوف و اداره مالیات برطرف شود.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: با یک روش منطقی و تفاهم دوجانبه مشکلات گذشته را برطرف نموده و مبنای کار را از سال 95 قرار دهد تا این اختلافات برای همیشه مرتفع گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.