آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار:آتش سوزی شور آباد هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشته است

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آتش سوزی بزرگ شور آباد در سایه تلاش و همدلی همه نیروهای عملیاتی در حال مهار شدن و هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشته است.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز پنجشنبه در محل آتش سوزی شورآباد گفت: با توجه به وسعت محل آتش سوزی و نوع آن کلیه نیروهای امدادی و آتش نشانان برای کنترل، مهار و خاموش کردن آن در محل حاضر شدند.

وی اظهار داشت: از ابتدای آتش سوزی ضمن تشکیل جلسه ستاد بحران با برنامه ریزی های انجام شده کلیه نیروهای انتظامی و امدادی منطقه به صور کامل آماده باش و از بالگرد هلال احمر در چندین نوبت برای پیشگیری از سرعت انتقال آتش و پاشیدن آب از هوا استفاده کردیم.

وی تاکید کرد: تمام سعی و تلاش نیروهای حاضر در میدان برای کنترل و مهار کردن این آتش سوزی را به کار بسته و امیدواریم به زودی این آتش سوزی مهار شود.

وی هماهنگی تمام نیروهای انتظامی، هلال احمر، آتش نشان و مسوولان در جلوگیری از گسترش و مهار آتش سوزی را یکی از مهمترین وظایف مدیریت برحران اعلام کرد.

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در کنترل این آتش سوزی ایستگاههای آتش نشانی از کهریزک، تهران، اسلامشهر، پاکدشت، حسن آباد، حرم امام راحل، چهار دانگه، برون آباد، پالایشگاه تهران و باقر شهر در محل حضور دارند.

به گفته جمالی پور، عدم رعایت نکات ایمنی در نگهداری از مواد شیمیایی اولیه برای مصارف کارخانه های تولید پودر رختشویی و مواد شوینده در انبارهای کالا است.

وی همچنین در خصوص خسارت وارده در این آتش سوزی گفت: خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی نداشته و تنها خسارت مالی و آتش گرفتن کالاها در انبار بوده است که آن نیز توسط کارشناسان سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تهران ارزیابی و متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.