آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون دانشگاه آزاد: بسیاری از معضلات نظام با وحدت حوزه و دانشگاه رفع خواهد شد

2914506311651450631165_3254

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، طه هاشمی عصر یکشنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه، امروز کشور در حوزه اجتماعی به شدت دچار آسیب جدی است، گفت: بایستی حوزه و دانشگاه در کنار یکدیگر برای رفع این معضلات طرح های مشترک طراحی و اجرا کنند.
وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله جدید مصمم است تا در حوزه مسائل اجتماعی و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدامات عمیق علمی انجام دهد.
وی همچنین تاکید کرد: امروز با هدایت آقای هاشمی رفسنجانی و اهتمام همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، افق های جدیدی برای همکاری و وحدت بین حوزه و دانشگاه باز شده است
هاشمی افزود: در همین جا به محضر علما و شخصیت های بزرگ حوزه اعلام می کنیم که امکان لازم به منظور انجام کارهای مبنایی به منظور رفع مشکلات جهان اسلام در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم است.
همایش علمی’وحدت حوزه و دانشگاه’ عصر یکشنبه با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و جمعی از اساتید، طلاب، دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار شد.
در این همایش جمعی از برگزیدگان همایش وحدت حوزه و دانشگاه و خانواده مرحوم شهید آیت الله مفتح تجلیل شدند.
بیست و هفتم آذرماه، یادآور عروج سرخِ مجاهد خستگی ناپذیر و عالم ربانی، آیت اللّه مفتح، است که از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بود و به همین مناسبت این روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.