آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معرفی 7 نانوایی و قنادی متخلف به تعزیرات حکومتی

حسن میرزایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی نانوایی و قنادی این شهرستان اظهار کرد: طرح نظارت مستقیم اعضای کمیسیون نظارت ورامین بر واحدهای صنفی نانوایی به‌صورت گشت مشترک صورت گرفت.

وی بیان کرد: در این گشت‌ها از 10 واحد صنفی نانوایی و چهار واحد قنادی بازرسی به‌عمل آمد که طی آن پنج واحد نانوایی و دو واحد قنادی پس از بررسی کیفیت، کمیت و رعایت اصول بهداشتی و درج قیمت، متخلف شناخته شدند که مراتب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین با اشاره به تشدید بازرسی از واحدهای نانوایی و تولیدکنندگان زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: واحدهای مذکور موظف هستند کالای باکیفیت و با رعایت تمام اصول بهداشتی به مردم تحویل دهند و برای رسیدن به این هدف، علاوه بر بازرسی‌های تیمی به‌صورت گشت مشترک نیز از آنها بازرسی به‌عمل خواهد آمد.

 

وی در پایان از شهروندان محترم خواست در‌صورت مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم رعایت اصول بهداشتی و … با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس گرفته و مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.