آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ممنوعیت تردد وسایل باربری سنگین در جاده قدیم قم

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی بیان کرد: زائرانی که قصد عزیمت به حرم مطهر را دارند به تابلوهای راهنمای مسیر و تذکرات پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: از ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز(یکشنبه) تا پایان مراسم و تخلیه کامل پارکینگ‌ها و معابر تردد تمامی وسایل باربری سنگین در مسیر جاده قدیم قم از سه راهی حسن آباد تا پل آزادگان و طول بزرگراه شهید هاشمی و بزرگراه شهید رجایی از پل آزادگان به جنوب تا جاده قدیم و بالعکس ممنوع است و این وسایل نقلیه می‌توانند از طریق جاده حسن آباد به جاده ساوه و آزادگان غرب و شرق و همچنین جهت تردد وسایل نقلیه سنگین به قم از طریق بزرگراه آزادگان به جاده ساوه و سلفچگان و در نهایت جاده قم تردد کنند.

وی افزود: از ساعت ۰۸:۰۰ تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم و عادی شدن وضعیت معابر تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس به استثنای وسایل نقلیه حامل زائران از بزرگراه شهید هاشمی حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا بهشت زهرا(س) و از سه راهی باقرشهر تا بزرگراه خلیج فارس(تهران – قم) ممنوع خواهد بود و از ساعت ۱۳:۰۰ در مسیر جنوب به شمال آزادراه قم–تهران به استثنای اتوبوس‌های زائران قم–اصفهان و مرکزی اعمال محدودیت شده و خودرو‌ها ازپل حسن آباد به سمت جاده قدیم قم و در نهایت تهران ادامه مسیر خواهند داد.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پایان گفت: تردد وسایل نقلیه سبک در آزادراه تهران – قم مسیر شمال به جنوب حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران – قم مجاز بوده و محدودیتی اعمال نخواهد شد. همچنین خودروهای عبوری به مسیر جاده قدیم قم هدایت خواهند شد. علاوه بر آن تاکسی های فرودگاه امام خمینی(ره) باید در طول اجرای محدودیت ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از مسیر آزادراه تهران – ساوه تردد کنند.

باشگاه خبرنگاران

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.