آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

منطقه 20 مهیای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی «شرح اشتیاق» / استقرار اتوبوس شمسه انقلابی در میدان شهرری

خبرگزاری فارس: منطقه 20 مهیای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی «شرح اشتیاق» / استقرار اتوبوس شمسه انقلابی در میدان شهرری

 به گزارش راگانیوز ، منصور کتانباف ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب استان تهران در سالن شهید حسن تهرانی‌مقدم ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 از آمادگی مدیریت شهری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر 94 خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: به‌مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ده‌ها ویژه‌برنامه فرهنگی واجتماعی با شعار محوری من انقلابی‌ام و با عنوان شرح اشتیاق در شهرری تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه 20 افزود: همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر و سال روز ورود تاریخی حضرت امام (ره) بیش از 50 جشن ویژه این ایام در محلات 20گانه، مدارس، مساجد ومراکز فرهنگی با مشارکت شهروندان و به ویژه قشر جوان اجرا می‌شود.

وی مناسبت‌های مذهبی، ملی و آئینی را فرصت مغتنمی برای فعالیت‌های فرهنگی برشمرد و گفت: همزمان با ایام دهه فجر و به‌منظور ارائه خدمات فرهنگی اتوبوس‌های شمسه با عنوان شمسه‌های انقلابی در میدان شهرری مستقر خواهد شد.

کتانباف ادامه داد: مسابقه ایده پردازی با محوریت راه جلوگیری از تحریف امام (ره)، بازخوانی اصول امام (ره) با توجه به هفت اصل منظومه فکری امام خمینی (ره) از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، بزرگداشت مفاخر انقلاب اسلامی، شعرخوانی، مسابقه حضوری، اجرای تئاتر کودک، نقالی انقلاب، پخش سرودهای انقلابی از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر است.

وی با اشاره به این‌که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره از اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگر به‌عنوان ولی نعمتان انقلاب، از برنامه‌های مستمری است که در مناسبت‌های ملی به صورت ویژه انجام می‌شود.

شهردار منطقه 20 عنوان کرد: مدیریت شهری تمهیدات لازم برای برپایی راهپیمایی 22 بهمن به عنوان مهمترین برنامه‌های ایام دهه فجر،اندیشیده و از لحاظ امور شهری، ترافیکی و عمرانی مهیای برگزاری این مراسم باشکوه ملی است.

کتانباف مرور فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر سال‌های قبل در سالن‌های نمایش سراهای محلات، برگزاری جشن‌های دهه فجر در مدارس با زنگ انقلاب اسلامی و ایراد سخنرانی، برپایی نمایشگاه تجسمی از وقایع انقلاب اسلامی و حضور مردمی در سراهای محلات، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی، ولایت و بصیرت با عنوان من انقلابی‌ام، برپایی ایستگاه فرهنگی در مسیر راهپیمایی و ارائه خدمات و محصولات فرهنگی به عموم راهپیمایان را از دیگر ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر مدیریت شهری منطقه 20 بر شمرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.