آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نامه نایب رئیس اول شورای هماهنگی تشکل ها و فعالان خط امام(ره) شهرستان ری به فرماندار پاکدشت

 

به گزارش راگانیوز ؛ با توجه به حواشی ایجاد شده چند روز اخیر در سطح شهرستان پاکدشت برای فرماندار شهرستان پاکدشت؛ اسمعیل شاه محمدی نایب رئیس اول شورای هماهنگی تشکل ها و فعالان خط امام(ره) شهرستان ری یاداشتی برای فرماندار پاکدشت نوشت.
 
 متن این نامه به شرح ذیل است:
 
بسمه تعالی                          
محضر سرور ارجمند برادر ارزشی و متعهد و اخلاق مدار ؛ جناب آقای هادی تمهیدی فرماندار معزز وگرانقدر شهرستان پاکدشت؛ 
سلام علیکم 
اخبار محو پرچم آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب و حواشی آن در روزهای اخیر شهرستان پاکدشت ؛ شهر شهیدان قمی و تمهیدی رصد شد و با روحیه اخلاص، ایثار و تواضعی که در حضرت عالی سراغ داشتیم منجر به عذرخواهی تان نیز گردید. بنده هم به عنوان یک رزمنده جنگ و عضو سابق سپاه پاسداران و خانواده شهید، از آن برادر دو شهید و همسرگرامیتان که خواهر شهید است، برای چنین شرایطی عذرخواهی می کنم .
جناب آقای تمهیدی عزیز؛ حواشی که برای جناب عالی ایجاد کردند بنده را یاد جناب آقای عطاء الله مهاجرانی انداخت و اشاره به این مطلب خالی از لطف نیست .  جناب مهاجرانی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقاله ای را در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار تحت عنوان “مذاکره ی مستقیم” بین ایران و آمریکا منتشر کرد و مقام معظم رهبری طی یک سخنرانی در بخشی از سخنان خویش این دیدگاه را محکوم کردند و بعداز این سخنرانی هزاران فحش و ناسزا به سمت جناب مهاجرانی سرازیر شد و کار به جایی رسید که رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال ۶۹  نامه ای به جناب مهاجرانی به شرح ذیل نوشتند: 
“بسمه تعالی؛ برادرگرامی ؛ آقای عطاء الله مهاجرانی؛ شنیده ام بعضی ها از حرفهای امروز من ؛ قصدطعنه و توهین نسبت به جناب عالی استنباط کرده اند و شاید بعضی خواسته اند یا بخواهند آن را مستمسکی برای اهانت به شما بسازند .  اعلام می کنم که این استنباط غلط است . من یک فکر را تخطئه کرده ام و نسبت توهین به کسی نداشته ام و اگر بدون اراده من به شما توهین شده است ؛ از شما عذرمی خواهم.  من شمارا ده سال است به صدق وصفا و طهارت می شناسم و مطمئنم جز دلسوزی و خیرخواهی نظری نداشته اید. شما همچنان برادر خوب من هستید و حداکثر آن است که به توصیه شما در مقاله مذاکره مستقیم عمل نخواهیم کرد// والسلام علیکم – سید علی خامنه ای – ۱۲/ ۲/ ۱۳۶۹ “
 
جناب آقای تمهیدی عزیز؛ همگان نیک می دانند موضوع پیش آمده ؛ بهانه ای شد برای بعضی ها که جناب عالی را تضعیف و تخریب کنند . 
اما غافل هستند که شما یکی از بهترین فرمانداران کشور هستید و در نزد دشمنان واقعی آمریکای خائن و اسرائیل غاصب  محبوب خواهید بود و با این قبیل التهاب و تنش ها و تخریب ها ذره ای از محبوبیت شما کاسته نخواهد شد.
 
ارادتمند : اسمعیل شاه محمدی/ سوم اسفندماه ۱۳۹۷
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.