آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نجات معجزه آسای راننده جوان در حادثه برخورد خودرو با گاردریل

‘توکل قاسم پور’  اظهارداشت: در این حادثه پس از برخورد خودروی سواری هیوندا با موانع گاردریل وارد داخل کابین خودرو شده بود راننده جوان به صورت معجزه آسایی جان سالم به در برد.

وی با اشاره به اینکه گارد ریل پس ورود به طور معجزه آسایی در قسمت عقب خودرو متوقف شد و این امر موجب زنده مانده راننده جوان شد، افزود: شاهدان عینی این حادثه دلخراش سریعا با سامانه 125 سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تهران تماس و درخواست کمک کردند.

وی افزود: ستاد فرماندهی بلافاصله پس از دریافت گزارش سریعا آتش نشانان ایستگاه 14 و 90 را به بلوار شهید کریمی شهرری اعزام کرد.

قاسمپور ادامه داد: آتش نشانان به سرعت اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و راننده خودرو را که هیچ آسیبی ندیده بود و فقط شوکه شده بود تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از ابزارهای متعدد و مخصوص، قطعات گاردریل را از داخل کاتبین خارج کردند و خودرو را جهت انتقال به پارکینگ تحویل پلیس راهور دادند.

قاسم پور ضمن بیان اینکه علت حادثه سرعت بالای خودرو و بی احتیاطی وی بود، بیان داشت: آتش نشانان پس از شستشوی محل از بنزین و روغن جاری شده بر سطح خیابان و ایمن سازی محل، به کار خود خاتمه دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.