آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نخبگان موتور محرک رسیدن به اهداف بزرگ هستند/ شهادت حاج آقا مصطفی خمینی موتور حرکت انقلاب اسلامی را سریعتر کرد

به گزارش راگانیوز ، آیت اله موسوی خطیب جمعه بخش کهریزک ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش و عبادی سیاسی جمعه که با حضور پر شور عاشقان آل‌الله و اقشار مختلف مردم باقرشهر و کهریزک در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، پس از دعوت همگان به تقوای الهی، با اشاره به حدیثی از زین العابدین امام سجاد(ع) گفت: ای مردم بدانید که همه شما به سوی خدا بازمی گردید و همه ما انسان ها هر آنچه از خوبی و بدی در این دنیا انجام دهیم، نزد خدا می بینیم.

img_0081

امام جمعه باقرشهر افزود: در آن دنیا وقتی انسانی نگاهش به کارهای بدش می افتد، هزاران بار آرزو می کند که ای کاش بین من و این اعمال زشت فاصله دوری بیفتد تا این اعمال از مقابل چشمان من دور شوند.

وی در ادامه به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از زبان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سیاست های کلی انتخابات را تقریبا در ۱۸ بند ابلاغ فرموده اند که می توانید آن را به صورت کامل در روزنامه ها و فضای مجازی مطالعه کنید.

وی تصریح کرد: بنده به دلیل نبودن وقت کافی تنها اشاره اب به بخش هایی از این سیاست ها می نمایم که؛ تعیین حوزه های انتخاباتی، عدالت انتخاباتی، شناخت کاندیدای اصلح، دو مرحله ای شدن انتخابات، بهره مندی عادلانه از امکانات، شفاف سازی هزینه ها و خرج کردها، ممنوعیت هرگونه تخریب در تبلیغات، پایبندی به قوانین و ارتقای شایسته گزینی خلاصه ای چندین بند این سیاست ها بود.

آیت اله موسوی در بخش بعدی سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان کشور اشاره و گفت: ایران نیازمند نسل جوانی شجاع، تحصیلکرده و انقلابی است؛ نخبگان موتور محرک رسیدن به اهداف بزرگ ما هستند و مسئولان باید قبل از آنکه این جوانان نخبه توسط بیگانگان شناسایی شوند، به موضوع نخبگان نگاه جدی و دلسوزانه ای داشته باشند.

وی شهادت مظلومانه حاج آقا مصطفی خمینی را نیز تسلیت گفت و اظهار داشت: فردا اول آبان سالروز شهادت ایشان است، حاج آقا مصطفی باعث خیر و برکت زیادی برای این نظام و انقلاب شد و مردم در جای جای کشور پس از شهادت ایشان مراسم های یابود برگزار می کردند و به نوعی می توان گفت که شهادت ایشان موتور حرکت انقلاب اسلامی را سریعتر کرد و انقلاب ما زودتر به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: مطابق هفته های گذشته همه شما را به شرکت در سرشماری نفوس و مسکن دعوت می نمایم؛ سرشماری حضوری آغاز شده و باید همه شما مردم عزیز مشارکت و همکاری لازم را با ماموران سرشماری داشته باشید.

آیت اله موسوی در بخش پایانی سخنان خود فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را تبریک گفت و اظهار داشت: ۲۶ مهر روز تربیت بدنی و ورزش است، در هفته تربیت بدنی قرار داریم و ورزشکاران منطقه نیز همراه با رئیس اداره ورزش و جوانان در مصلی حضور دارند، به همه شما عزیزان خیر مقدم عرض کرده و بار دیگر هفته تربیت بدنی را به همه ورزشکاران و خدمتگزاران این عرصه تبریک و آرزوی توفیقات روز افزون داریم.

گفتنی است نماز جمعه این هفته باقرشهر، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک، جمع کثیری از جامعه ورزش باقرشهر و همچنین دکتر محمدی فرد عضو شورای اسلامی کهریزک، اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه، دکتر حبیبی رئیس شورای اسلامی و سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.