آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نخستین جشنواره‌ی «آب، کیمیای هستی» به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره‌ی «آب، کیمیای هستی» به کار خود پایان داد

به گزارش راگانیوز ، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره‌ «آب،کیمیای هستی» بعدازظهر امروز با حضور قادر خانی‌زاد قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (شهرری) و سید مرتضی میرآبادی مدیر روابط عمومی آبفای منطقه و تنی چند از مسئولان شهرداری منطقه 20، در تالار اجتماعات شیخ صدوق دولت‌آباد برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این جشنواره با مشارکت روابط عمومی آبفای منطقه و مدیریت فرهنگی، هنری شهرداری منطقه 20، وابسته به سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، با رویکرد آموزش همگانی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، دستیابی به اهداف اصلاح الگوی مصرف  و گسترش فرهنگ صرفه‌جویی در بین کودکان و دانش‌آموزان در دو گروه سنی 7 تا 10 سال و 11 تا 15 سال برگزار شد.

تعداد 3 هزار کتابچه برای شرکت کودکان و دانش‌آموزان در بخش مسابقه‌ جشنواره طراحی و توزیع شده بود؛ و از این تعداد، حدود یک هزار و 130 کتابچه در سه بخش مسابقه نقاشی، جمله نویسی و داستان کوتاه به دبیرخانه جشنواره بازگردانده شد که از بین این آثار، پس از سه مرحله ارزیابی و داوری، 9 اثر به‌عنوان آثار برتر انتخاب شدند و صاحبان این آثار در مراسم اختتامیه معرفی، و جوایز خود را دریافت کردند.

نفرات برتر بخش مسابقه در این مراسم به عنوان حامی برتر آب معرفی شدند و تندیس و تن پوش ویژه‌ حامیان فعال آب به آن‌ها اهدا شد؛ تا از این پس، حامی و یاریگر آبفای منطقه درامر ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب باشند.

تجلیل از داوران بخش مسابقه و اهدای تندیس حامیان آب به تنی چند از مدیران و مسئولان فرهنگی، هنری شهرداری منطقه 20، فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ منطقه، به‌همراه اجرای برنامه نمایشی مصرف بهینه آب از دیگر بخش‌های مراسم اختتامیه‌ «آب، گوهر هستی» بود.

برگزاری جشنواره‌ی آب،کیمیای هستی تا پایان سال جاری در نواحی و شهرهای زیر پوشش آبفای منطقه 6 (شهرری) ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.