آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست‌های تخصصی، بهره‌وری و کیفیت در آموزش را به‌دنبال دارد

خبرگزاری فارس: نشست‌های تخصصی، بهره‌وری و کیفیت در آموزش را به‌دنبال دارد

به گزارش راگانیوز ، نشست تخصصی کارشناسان و کارشناس مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای مناطق با حضور معاون آموزش متوسطۀ اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

میررضا شفیع‌پور، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، طی سخنانی در این نشست اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش از قبیل نحوه کیفیت بخشی به اجرای مسابقات و جشنواره‌ها، آیین نامه‌ها و مقررات سازمانی مرتبط با مدارس و امتحانات و  تعامل مناسب مورد انتظار در پاسخگویی به بخشنامه‌ها و انتظارات اداره‌کل از مناطق برای اجرای کیفی امور و مشکلات جاری آموزش‌های مهارتی از مهم‌ترین اولویت‌های است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی برگزاری این‌گونه نشست‌ها را گامی در جهت ارتقای سطح دانش سازمانی فنی حرفه‌ای در مناطق دانست و ادامه داد: جلسات و نشست‌های تخصصی، ارتقای دانش سازمانی، هماهنگی و هم فکری، بهره‌وری و کیفیت در آموزش را به‌دنبال دارد.

محمد زاده، رئیس گروه طرح و برنامه نیز در ادامه این نشست به سئوالات مسئولان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در ارتباط با ساماندهی نیروی انسانی پاسخ داد.

به گزارش فارس، در این نشست برای بهینه سازی مشارکت کارکنان و هماهنگی بیشتر آن‌ها در مسائل آموزشی و اداری، علاوه بر کارشناس مسئولان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که مسئولیت اصلی را در هدایت آموزش‌های هنرستانی در مناطق دارند، از کارشناسان مرتبط با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز جهت حضور در این نشست دعوت به‌عمل آمده بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.