آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری

به گزارش راگانیوز ، نشست سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرری با حضور حجت الاسلام علی ملکوتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، سید نعمت الله طباطبایی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری، معتمدین و اعضاء انجمن و تعدادی از مسوولین و مهمانان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ری برگزار شد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری نیز در این جلسه حمایت از خانواده زندانیان را با هدف پیشگیری از آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی فرهنگی عنوان کرد و گفت: رفع دغدغه و نیازهای اصلی و ضروری خانواده زندانیان و حل مشکلات آموزش و تحصیل فرزندان مددجویان از اقداماتی است که این انجمن در حد توانش انجام داده است.

طباطبایی با اشاره به اینکه انجمن از سال ۸۶ تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: تلاش برای جلب رضایت شاکیان و آزادی زندانیان با هدف رفع معضلات و مشکلات مددجویان و در نتیجه کاهش تعداد زندانیان و آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

در ادامه ملکوتی رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری، اساسنامه انجمن را تشریح کرده و پیرامون فعالیت یکساله انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری توضیحاتی را برای مخاطبین تبیین کرد.

در پایان این نشست پس از برگزاری مراسم انتخابات، آقایان صادقی و ستاره به عنوان بازرس انجمن به مدت یکسال انتخاب شدند که بازرسی مصوبات و اسناد مالی هیئت مدیره و انجمن و تطبیق آن با شرع و قانون و بررسی عملکرد آن ها از مهم‌ترین وظایف این بازرسان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.