آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست مشاوران امور ایثارگران وزارت نیرو درجوارحرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد

 
به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهر ری، آخرین نشست مشاوران امور ایثارگران وزارت نیرو در سال جاری به میزبانی آبفای استان تهران و مشارکت آبفای منطقه6- شهر ری در شهرستان ری و در جوار بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

  سید یعقوب محمد مرادی مشاور وزیر نیرو در این نشست طی سخنانی از زحمات و تلاش های مشاوران امور ایثارگران وزارت نیرو در سال 94 سپاسگزاری کرد و ابراز امیدواری کرد که تلاش در راه خدمت به ایثارگران در سال آینده بیش از گذشته تداوم داشته باشد.

 وی با بیان این مطلب که امور ایثارگران باید توجه بیشتری به جانبازان و ایثارگران در سال آینده داشته باشد افزود: ما باید رسالت و وظیفه‌ی خود را به درستی انجام دهیم و تلاش کنیم که بیش از پیش به امور ایثارگران رسیدگی کنیم و نگذاریم که همکاران ایثارگر و جانباز و خانواده های شهدای همکار در شرکت های تابعه وزارت نیرو به علت کم توجهی احساس غربت کنند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود فلسفه و هدف برگزاری نشست مشاوران را هماهنگی و هدف گذاری برای خدمت به ایثارگران و خانواده آنها دانست و از مشاوران امور ایثاگران خواست تا به امور ایثارگران بیشتر توجه کنند چرا که دراین صورت به آنها اطمینان می دهیم که به فکر آنها هستیم.

در پایان این نشست از قادر خانی زاد قائم مقام مدیرعامل آبفای منطقه6- شهر ری و مشاور امورایثارگران آبفای استان تهران به دلیل تلاش های ارزنده‌ی وی در امور ایثارگران تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.