آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست مشورتی دهیاران با فرماندار ملارد

به گزارش راگانیوز ؛ در این نشست که معصومه پرندوار مدیر کل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری تهران، مردانه سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمنداری، بخشداران ملارد و صفادشت نیز حضور داشتند موضوعاتی دیگر از قبیل نحوه بودجه نویسی سال ۹۸ و برگزاری برنامه های جشن ۴۰ سالگی انقلاب مطر ح گردید.
 در ابتدای این نشست ، سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرسان ملارد گزارشی از روند بازدید از دهیاری را بیان نموده و ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات صورت گرفته، بر رفع برخی کاستی ها و نواقص های موجود تاکید کرد.
در ادامه روسای شورای شهرستان، شورای بخش مرکزی و صفادشت، نماینده دهیاران و چندتن از دهیاران نسبت به مشکلات موجود در روستاهای این شهرستان مواردی را بیان نمودند.  پیگیری برای تعیین و ابلاغ حریم روستاها،واگذاری اصلاح و الحاق بافت به دهیاریها، پرداخت ۸۰ درصد حریم تخصیصی به  دهیاریها،  توجه بیشتر به بهسازی معابر روستائی، تامین سرانه های بهداشتی، ورزشی و آموزشی و کمک به اشتغال زایی برای روستائیان مواردی بود که به آنها اشاره شد.
ایراد سخنرانی توسط پرندوار مدیر کل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری تهران و جمع بندی سخنان توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد بخش های پایانی این نشست بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.