آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نقد غیر منصفانه و کتمان نیکی ها به دور از انصاف است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری ، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز و رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ضمن سخنرانی در این مراسم اظهار داشت: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در شب رحلت آیت الله هاشمی نکات فراوان و ارزشمندی در بر داشت که باید این سخنان را ملاک عمل قرار بدهیم.
اکرمی گفت: پیام تسلیت، نماز بر پیکر و برگزاری مراسم سوگواری از سوی مقام معظم رهبری بیانگر شخصیت عظیم این مبارز است و لذا پس از وفات شخص نباید نیکی ها و مجاهدت هایش فراموش بشود.
وی با بیان اینکه تشییع آیت الله هاشمی پس از تشییع امام خمینی (ره) بی نظیر ترین تشییع بود، افزود: خداوند در آیه ۵ سوره مریم فرموده است؛ هرکسی مومن باشد و عمل شایسته انجام بدهد، محبتی در دلها می اندازم که جمعیت انبوهی برای تشییع وی حاضر شوند و لذا شاهد جمعیت میلیونی در این تشییع بودیم.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به زندگانی ۸۲ ساله یار دیرین امام و نقش ایشان در انقلاب اسلامی گفت: مبارزات آیت الله هاشمی سالها قبل از پیروزی انقلاب آغاز شده بود و در پی سخنرانی در سال ۱۳۳۷ دستگیر و زندانی شد که در کل ۷ بار زندانی و شکنجه های سختی را تحمل کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.