آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نقوی‌حسینی: بیمارستان قرچک به بخش خصوصی واگذار نشده است

به گزارش راگانیوز ، سید حسینی نقوی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خطبه‌های پیش از نماز خطبه‌های نماز جمعه قرچک اظهار داشت: مردمی که قیام 15 خرداد را برای حمایت و دفاع از مرجع عالی‌قدر در آن زمان انجام دادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند پایه‌گذاران انقلاب اسلامی ایران بودند و باید یاد و خاطره شهدای 15 خرداد گرامی بداریم.

وی گفت: برجام هیچ محصولی تا به حال برای ملت نداشت و در آینده هم برای ملت نخواهد داشت حال تعدادی از نمایندگان مجلس برجام را زرین‌کوب می‌کنند و تحویل رئیس مجلس می‌کنند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس بیان کرد: ما یک خط داریم و آن خط هم خط ولایت است، چپ و راست نداریم، ای مردم بازیچه گروه‌های سیاسی نشوید و پشتیبان ولایت فقیه باشید بی‌شک حمایت از رهبری پیشرفت جامعه را در بر دارد.

وی تصریح کرد: علت تاخت و تاز دشمن به سپاه و شورای نگهبان این است که در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند و مشت محکم بر دهان آنها می‌زنند و شورای نگهبان به عنوان سپر دفاعی محسوب می‌شود.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات کشور در گروه کشورهای مذاکره‌کننده برجام نیست بلکه، ما می‌توانیم مشکلات اقتصادی را با برقراری ارتباط با کشورهای همسایه، آمریکای لاتین، آسیای مرکزی و آفریقا تا حدودی مشکلات حل کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 90 درصد از تجهیزات بیمارستان نصب شده و تعداد از تجهیزات در انبار دانشگاه شهید بهشتی است که به بیمارستان انتقال می‌یابد و در آنجا نصب می‌شود.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس خاطرنشان کرد: بیمارستان قرچک یک بیمارستان دولتی و قسمت‌های درمانی آن زیر نظر وزارت بهداشت است و نیروهای خدماتی و تأسیساتی این بیمارستان برون‌سپاری می‌شود و تمام تعرفه‌های این بیمارستان دولتی است.

وی گفت: از اعضای شورای شهر و شهرداری جوان و جهادی می‌خواهیم که تکلیف بیمارستان خصوصی حیان را مشخص کنند و در صورتی که نفرات حاضر قادر به ساخت بیمارستان نیستند نفرات جدید جایگزین کنیم تا اقدام به تکمیل این بیمارستان کنند.

نقوی‌حسینی اظهار کرد: در بحث عمران روستایی جهش 50 خوبی داشته‌ایم، اقدامات عمرانی روستاها بسیار خوب است و در حال حاضر اقداماتی که در روستاها انجام می‌شود بسیار مناسب است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: باید اقدامات در روستاها دوچندان شود، تا مردم تشویق شود تا به روستاها بازگردند.

وی گفت: در حوزه نظامی و انتظامی باید گفت، ساختمان سپاه در حال ساخت و ساز است و نیازمند مساعدت استاندار تهران است تا با اختصاص اعتبار این ساختمان نیمه‌کاره تکمیل شود، ساختمان فعلی در شأن سپاه ناحیه 15 خرداد قرچک نیست.

نقوی‌حسینی در پایان متذکر شد: هر شغلی که در قرچک وجود دارد مختص جوانان قرچک است، و هیچ کس نمی‌توانند از شهرستان‌های اطراف برای اشتغال در شهرستان نیرو و فرد معرفی کنند و در صورتی که یک غیر قرچک معرفی شود خیانت به مردم قرچک است.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.